language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [44]  Oldalak:   1 2 3 4 5   >  >>

A kormánynak adott igazat az Európai Bíróság a reklámadó ügyében

Nem sérti a magyar reklámadó az állami támogatásról szóló közösségi szabályokat - ezt mondta ki csütörtökön az Európai Bíróság az MTI beszámolója szerint, megsemmisítve az Európai Bizottság ezzel kapcsolatos korábbi határozatát.

Vajnával sikerült, bevételben a TV2 lenyomta az RTL-t

Közel másfélszeresére növelte 2017-ben árbevételét a TV2 Zrt., aminek köszönhetően története során először megelőzte az RTL-t. Az Andy Vajna tulajdonában álló csoport tavaly 34,5 milliárd forintos forgalmat hozott össze, 11 milliárddal többet, mint 2016-ban. A gyors bővülés sem volt azonban elég ahhoz, hogy a vállalat eredménye nyereségbe forduljon. Igaz ezúttal legalább nem 7, csak 2 milliárd volt a veszteség.

Drágábbak lesznek az óriásplakátok a választási kampányra

Bár a kormány belengette, hogy az ÁSZ által súlyos milliókra megbüntetett ellenzéki pártoknak elég a választások után befizetniük a büntetésüket, a kampányban így is jóval nehezebben fognak kijönni a költségvetésükből a pártok, ha óriásplakátokat szeretnének bérelni. Piaci információk alapján úgy tudjuk, hogy a plakátcégek jelentősen megemelték a listaáraikat január elején. Ez persze mindenkit érinteni fog, a reklámozni akaró cégeket, a pártokat és természetesen a Fideszt is, már ha piaci áron vásárolnak hirdetéseket. Nem arról van szó viszont, hogy a plakátcégek valami nagy összeesküvés részesei és kartellezve úgy döntöttek, hogy jobban megszedik magukat a kampány alatt. Az emelésre azért került sor, mert A KORMÁNY JANUÁR ELSEJÉTŐL JÓKORA ADÓT VARR A PLAKÁTCÉGEK NYAKÁBA.

Törvénytelenül járt el Simicska Lajos cége

Olyan kedvezményeket kapott a Jobbik a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft.-től, amelyek elérhetetlenek voltak más piaci hirdetők számára, s ezzel megszegte a vonatkozó előírásokat – állapította meg lapunk értesülése szerint az adóhivatal nyomozása. Úgy tudjuk, a hatóság szerint Vona pártjának támogatásával 75 millió forintos adókülönbözete keletkezett a cégnek.

Fő a biztonság: az MSZP szerződését is elvitte a NAV Simicskáéktól

A 24.hu információi szerint a Jobbik április-májusi plakátkampány-szerződései és címlistái mellett az MSZP-vel kötött üzleti megállapodást is elvitték az adóellenőrök a Mahír Cityposter Kft. irodáiban tartott csütörtöki helyszíni vizsgálódás után.

Most már a jobbikos szerződéseket vizsgálják az adóellenőrök Simicska plakátcégénél

A néhány nappal a Mahir Cityposter Kft. irodáiban lezajlott fegyveres adónyomozói akció után csütörtökön újabb, több fős adóellenőr csoport szállt ki Simicska Lajos érdekeltségéhez.

Éjfélkor még kutattak a fegyveres nyomozók Simicskáéknál

A Magyar Idők a múlt héten csütörtökön írta meg, hogy „költségvetési csalás gyanúja miatt nyomozást indított a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. és Mahir Cityposter Kft. ügyletei miatt”. Erről valamiért a Magyar Idők hamarabb értesült, mint Simicska cégei, hiszen a Mahir közleménye szerint őket ekkor még nem értesítették az ügyről. A Mahir irodáiba egyébként ezen a héten csütörtökre vártak egy adóhatósági rutinellenzőrést.
Találatok: [44]  Oldalak:   1 2 3 4 5   >  >>