Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
átláthatóság [X]
Intézmények:
Ripost Média Kft. [X]
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Rogán találmánya máris fialt, Lázár szőlősgazda lett

Rogán Antal feltalálói karrierje rakétastartot vett. De még az sem biztos, hogy találmány, nagyon hasonlít valamire, amit korábban már feltaláltak. Ettől függetlenül sorra veszik át az eljárást, meglódultak feltalálótársai cégei is. A miniszter a tavalyi 446 ezer forintos takarékbetétjéhez hozzácsapott egy kicsit, most 691 ezres a megtakarítása, ami viszont nagy változás, az az, hogy visszafizette a 27 milliós bankkölcsönét. És hogy miből törlesztett ennyit? Erre is van magyarázat: a Mobilsign Kft.-től kapott eseti jövedelmet „találmány hasznosítási díjként", mégpedig 25 millió forintot.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Nagyjából negyvenmilliárd forintot hirdetett el az állam az első félévben

Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra, tudtuk meg a Kantar Média adataiból. A minisztériumok, állami intézmények, önkormányzatok és állami cégek által hirdetésre költött összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek egy jól lehatárolható, kormányközeli tulajdonosi körnél vannak.

Nagyjából negyvenmilliárd forintot hirdetett el az állam az első félévben

Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra, tudtuk meg a Kantar Média adataiból. A minisztériumok, állami intézmények, önkormányzatok és állami cégek által hirdetésre költött összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek egy jól lehatárolható, kormányközeli tulajdonosi körnél vannak.

Az első idei nemzeti konzultációt 7,2 milliárd forintért reklámozta a kormány

Vaskos költségtérítésért, ráadásul szinte olvashatatlanná homályosított, optikai karakterfelismerő programmal nem digitalizálható dokumentumok formájában volt csak hajlandó kiadni a Miniszterelnöki Kabinetiroda, mekkora összeget és milyen cégeknél költött az adófizetők pénzéből az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” üzenetű kormányzati reklámkampányokra. Munkatársunk sziszifuszi munkával összesítette az adatokat: az áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartó kampány során összesen 7,2 milliárd forintot költöttek. A Mészáros Lőrinchez került Mediaworksnek 2 milliárd, Tombor András médiacégének 860 millió, Andy Vajna tévéjének és rádiójának összesen 510 millió, Habony Árpád lapjainak 260 millió forint jutott az első idei nemzeti konzultáció reklámbüdzséjéből, de több mint 100 millió forintot költöttek a Népszavánál és az ATV-nél is.

Fidesz-közeli tévék, lapok és a közmédia jártak jól a "működő reformokról" szóló kampánnyal

Fidesz-közeli médiacégek és a közmédia csatornái részesültek legnagyobb részben a kormány tavalyi, 600 millió forint értékű kampányának költéseiből, amit a működő magyar reformok népszerűsítése céljából készíttetett a Miniszterelnöki Kabinetiroda (MK). Ez Rogán Antal minisztériumának válaszából derül ki, amit a 444 közérdekű adatigénylésére válaszul küldött a hivatal.
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Akták

Vizes VB 2017

Vizes VB 2017

2017 tavaszán készített anyagunk szerint már biztosan elérte a 90 milliárd forintot a FINA 2017 vízes világbajnokság budapesti megrendezésének költsége. A beruházások kezdeti (14, 38, majd 50 milliárdos)...
Rogán Antal találmánya

Rogán Antal találmánya

Rogán Antal két társával 2015. május 29-én egy elektronikus-aláírási technológiát jegyzett be: a feltalálás eredetiségét sokan vitatják, azonban üzleti sikere elvitathatatlan. A MobilSign által...
Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI