language

Kulcsszavak:

autópálya highlight_off

Intézmények:

Gazdasági Minisztérium highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>

Csak a GVH-tól tartott a Strabag

A Heti Válasz eheti számában arról ír, hogy a sztráda- és metróépítések mögött pitiáner üzleti lökdösődés állt, ahol az SZDSZ a Strabag, Medgyessy Péter volt kormányfő pedig más (például orosz) lobbicsoportok érdekeit képviselte.

Ködbe vesző sztrádapénzek

Átláthatatlan árak alapján, valódi verseny nélkül épülnek az autópályák. Több tízmilliárd forintot is megtakaríthatott volna az állam az öt új sztrádaszakaszon, ha a szaktárca kikényszeríti a közpénzekkel való felelős gazdálkodást a Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt.-nél.

Utánam az utódom

Versenyellenes privatizáció, magánmonopólium-építés - továbbra is Kóka János exminiszter receptje érvényes a hazai sztrádaiparban. Az M5-öst üzemeletető AKA Zrt. minapi eladásának közvetett haszonélvezője az a Getronics Kft. lehet, amely az SZDSZ-elnök sógorának vitorlás- és szépségversenyeit pénzeli.

Magyar nagydíj

Magyar nagydíj - Korábban azt állítottuk: Kóka Jánosnak egy piacellenes autópályatender miatt kell távoznia tárcája éléről. A miniszter búcsúzóul újabb versenykiiktató lépésre készül - ezúttal az elektronikus sztrádahasználati díj erőltetett bevezetésével. A projekt körül nyolc Kóka-lekötelezett közreműködőt találtunk; mindannyian az Elender-istállóból érkeztek.

Miért kell mennie Kókának?

Uniós botrányt előzött meg Kóka János azzal, hogy bejelentette távozását a gazdasági tárca éléről, illetve hogy lefújta az M5-ös autópályát üzemeltető AKA Zrt. privatizációját - értesült a Heti Válasz.
Találatok: [13]  Oldalak:   1 2   >  >>