Intézmények: |
Már Mészárosékat gazdagíthatja a BKV 800 milliós telefon-karbantartása is
A közlekedési központ felújítja telefonhálózatát és az M3-as M4-es metrók kommunikációs rendszerét is. A beruházásnak a már NER-közeli T-Systems örülhet.
Nyomás alatt - Az e-jegyrendszer és Budapest állami ledarálása
Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.
A 3-as metró szerelvényeinek felújítása
BKK botrányos e-jegyrendszere
Bagdy Gábor
Dévényi Gergely
Emőri Gábor
Habony Árpád
Illés Géza Márton
Kovács Lóránd
Lakatos András
Tarlós István
Tombor András
Antenna Hungária Zrt.
BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt.
Budapest Főváros Önkormányzata
Budapesti Közlekedési Központ (BKK)
i-Cell Mobilsoft Zrt.
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
Metrowagonmas
Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
OTP Bank Nyrt.
Scheidt & Bachmann
Volánbusz Zrt.
2014-2020-as uniós ciklus
állami / önkormányzati vállalat
hűtlen kezelés
informatika
ingatlan
közbeszerzés
önkormányzat
pályázat
Budapest
Ha nem bonyolítanák túl, sokkal kevesebb pénzből, néhány hónap alatt megvalósítható lenne a fővárosi jegyrendszer
8,8 milliárdot már kifizettek 2014 óta az e-jegyrendszerre. További 26,8 milliárdot terveznek még elkölteni, de akkor az optimista tervek szerint is csak 2020 végétől működhet a rendszer. 400 millióból meg lehetne valósítani a fapados verziót, ami a legtöbb problémát szinte azonnal orvosolná. Bécs, Berlin és Prága simán megoldotta. Budapest még a fejlődő országoktól is alaposan le van maradva.
Mészáros jó időérzékkel vett céget: behúzott egy hatalmas fővárosi tendert is
A Fővárosi Önkormányzat cégei, illetve vidéki víziközmű-társaságok idén nyáron közös közbeszerzési eljárásban kértek ajánlatot járműflottáik biztosítására. Az alkusz egy olyan cég volt, amely rakétaként lőtt ki az utóbbi években, egyre-másra nyeri el az állami megbízásokat. A Hungarikum Biztosítás Alkusz Kft. vezetője eddig is kiváló kormányzati és önkormányzati kapcsolatokkal bírt, ám áprilistól még erősebb hátszéllel rendelkezik: a cégben feltűnt Mészáros Lőrinc és felesége.
Kelemen Beatrix Csilla
Keszthelyi Erik
Mészáros Lőrinc
Várhegyi Attila
BKV (Budapesti Közlekedési Vállalat) Zrt.
Budapest Főváros Önkormányzata
Budapesti Közlekedési Központ (BKK)
Budapesti Városüzemeltetési Holding Zrt.
Érd és Térsége Csatorna-szolgáltató Kft. (ÉTCS Kft.)
Érd és Térsége Vízközmű Kft.
Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt.
Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft.
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK)
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt.
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)
Optimal-GB Kft.
Őszy Ügyvédi Iroda
Szegedi Vízmű Zrt
Szerencsejáték Zrt.
Új Média és Teletext Kft.
Volán Egyesülés
biztosítók/biztosítás
klientúra
közbeszerzés
közmű
Kapuzárás helyett pánik a budapesti e-jegy körül
Kivették a 3-as metrót az elektronikus jegyrendszer első köréből, a fejlesztés pedig egyre tovább nyúlik. Az e-jegy bevezetésétől évi ötmilliárd forint többletbevételt vár a főváros.
3 cég felelős a felújított Széll Kálmán tér elhanyagoltságáért
Az egy évvel ezelőtt felújított Széll Kálmán téren az átadás óta nem működik a nyilvános vécé, kiégtek a térburkolatba épített LED-csíkok, a növénykazetták szemetesek. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Magyar Időkkel azt közölte: a tér üzemeltetését több cég végzi.
Plakátbotrány: Brüsszelig viszik a lex Mahir ügyét
Március végéig az Európai Bizottság illetékesei elé tárják a lex Mahir ügyét – közölte lapunkkal Magyar György, a Magyar Nemzettel közös tulajdonosi körhöz tartozó Mahir Cityposter Kft. jogi képviselője. Elmondta: ügyvédi irodájuk felhatalmazást kapott, hogy tételesen megfogalmazzák észrevételeiket ahhoz a már elfogadott törvényhez és kormányrendelet-tervezethez, amellyel el akarják lehetetleníteni a közterületi reklámok piacát.
Fideszesek lobbiharca bénítja a metrópótlóbusz-tendert
Egyre abszurdabb fordulatokat vesz a 3-as metró felújítása idejére tervezett 150 darabos metrópótló buszflotta működtetésének az ügye. Legutóbb Varga Mihály gazdasági miniszter jelentette ki, hogy Tarlós István nem tudja az akaratát érvényesíteni a BKK felett, hiába szeretné, hogy magyar buszok pótolják majd a metrót, aztán a BKK tette helyre a minisztert, hogy ez nem így van. Totális szereptévesztés, teljes káosz, érdekkörök kavarása tapasztalható.
Sehogy sem akar összejönni a wifi és a Futár a Combinókra
Tavaly tavaszra ígérték, hogy az összes Combinón lesz Futár, kamera és wifi. Negyvenből ötöt sikerült eddig felszerelni, és most a kivitelező felszámolása miatt új kivitelezőt kell keresni. A kivitelező Futár-projektbe belebukott vezetője most a BKK-t erősíti.
Kinyírják az olcsó városnéző buszozást
A főváros múlt héten kiírta a koncessziós pályázatot a városnéző buszok üzemeltetésére, ezzel pedig a jelenlegi négy helyett egy cég kezében összpontosítanák az üzletet. A cégek közül többet teljesen kiakaszt, hogy lehet, pár hónap múlva le kell húzniuk a rolót, de olyan vállalkozás is van, ami szerint várható volt, hogy a főváros átrendezi a piacot. Az új szabályozás kevesebb buszt, tisztább levegőt, kevesebb dugót és jóval drágább városnézést hozhat. A versenyhivatal szerint ha tényleg monopolizálják a piacot, ahhoz később még nekik is lehet egy-két szavuk.