language

Intézmények:

Budapesti Közlekedési Központ (BKK) highlight_off
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. highlight_off

Budapesti Közlekedési Központ (BKK)

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hivatalos nevén BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. egy 2011. január 1-jén megalakult budapesti önkormányzati közlekedési közszolgáltató vállalat, a fővárosi közlekedés irányító szervezete.

Vezérigazgatók:

  • 2010–2015: Vitézy Dávid
  • 2015–2019: Dabóczi Kálmán
  • 2019–2020: Nemesdy Ervin
  • 2020: Varga Ivett
  • 2020: Fendrik László (megbízott vezérigazgató)
  • 2021–: Walter Katalin
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Az állam koncesszióba adná ki az elektronikus BKK-jegyek értékesítését is

Valamennyi állami és önkormányzati többségi tulajdonban lévő busz- és vasút-, valamint hajótársaság jegyeinek elektronikus értékesítését az az egyetlen szolgáltató működtetheti majd, amelyik nyer a Rogán Antal hivatala által kiírt koncessziós pályázaton. A koncessziós eljárást március végéig ki kell írni. Az ITM az egészet azzal "adja el", hogy két év múlva megszűnhet a parkoláskor fizetett kényelmi díj.

Nyomás alatt - Az e-jegyrendszer és Budapest állami ledarálása

Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.

Kapuzárás helyett pánik a budapesti e-jegy körül

Kivették a 3-as metrót az elektronikus jegyrendszer első köréből, a fejlesztés pedig egyre tovább nyúlik. Az e-jegy bevezetésétől évi ötmilliárd forint többletbevételt vár a főváros.
Találatok: [3]  Oldalak:   1