language

Intézmények:

Budapesti Közlekedési Központ (BKK) highlight_off

Kulcsszavak:

pályázat highlight_off

Budapesti Közlekedési Központ (BKK)

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hivatalos nevén BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. egy 2011. január 1-jén megalakult budapesti önkormányzati közlekedési közszolgáltató vállalat, a fővárosi közlekedés irányító szervezete.

Vezérigazgatók:

  • 2010–2015: Vitézy Dávid
  • 2015–2019: Dabóczi Kálmán
  • 2019–2020: Nemesdy Ervin
  • 2020: Varga Ivett
  • 2020: Fendrik László (megbízott vezérigazgató)
  • 2021–: Walter Katalin
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Az állam koncesszióba adná ki az elektronikus BKK-jegyek értékesítését is

Valamennyi állami és önkormányzati többségi tulajdonban lévő busz- és vasút-, valamint hajótársaság jegyeinek elektronikus értékesítését az az egyetlen szolgáltató működtetheti majd, amelyik nyer a Rogán Antal hivatala által kiírt koncessziós pályázaton. A koncessziós eljárást március végéig ki kell írni. Az ITM az egészet azzal "adja el", hogy két év múlva megszűnhet a parkoláskor fizetett kényelmi díj.

Már Mészárosékat gazdagíthatja a BKV 800 milliós telefon-karbantartása is

A közlekedési központ felújítja telefonhálózatát és az M3-as M4-es metrók kommunikációs rendszerét is. A beruházásnak a már NER-közeli T-Systems örülhet.

Nyomás alatt - Az e-jegyrendszer és Budapest állami ledarálása

Az elektronikus jegyrendszer a 3-as metró felújításához kapcsolódó szerelvény- és buszbeszerzésekhez hasonló pályát futott be: a Fővárosi Önkormányzatnak esélye sem volt a projektet a saját elképzelései alapján megvalósítani. A kormánynak ugyanis más tervei – és még inkább üzleti érdekei – voltak.

Több milliárd forint közpénz vándorolhatott kétes cégekhez

A több száz milliárd forintot költő nagy közbeszerzők elmúlt 3 évben megjelent ajánlati felhívásainak több mint 90 százaléka gyanús a redflags kockázatjelző-rendszer adatai szerint. Több milliárd forint vándorolhatott kétes hátterű nyertesekhez - írja közleményében a K-Monitor.

Beragadt fék

Máris borult a metrókocsik felújításának ütemterve, a jogi csatározás akár hónapokkal is kitolhatja a munkálatok megkezdését. Ha így lesz, aligha végeznek a munkával a 2017-es vizes vb kezdetéig.A korszerűsített kocsik hosszú távon drágábbak lesznek, mint az új Alstomok.

Százmillióval olcsóbb ajánlattal sem nyerhet a Közgép

Korábban szinte kizárólag a Simicska Lajos nevéhez köthető Közgép nyert el szinte minden állami, közösségi pályázatot, most akkor sem rúghat labdába, ha százmilliókkal olcsóbb ajánlatot tesz. A pálya mindig attól függően lejt, hogy a kormányfő éppen kivel veszett össze, vagy barátkozik - vélik iparági szakértők. Az állami pénzszórás az útépítéseken is folytatódik.

A Közgép miatt fizet a BKK

A BKK kizárta a Közgépet egy közbeszerzésről, de Simicska Lajos cége megtámadta a döntést. A Közgép nyert, fizethet a fővárosi cég, ráadásul úgy fest, hogy a GOH-csomópontnál lévő felüljáró felújítását is elnyerhetik. Egy másik BKK-tenderen ugyanakkor a Swietelskyvel és a Strabaggal közösen már nyert a Közgép.

Titkolózik a BKK - mire megy el 5,3 milliárd?

Nemcsak a költségvetése, hanem a részletes elszámolása is titkos a Széll Kálmán tér 5,3 milliárd forintba kerülő rekonstrukciójának. Az adatok kiadását azzal utasítják el, hogy az aránytalan sérelmet okozna a kivitelezőknek.

Titkos számla 5,3 milliárdról

Nemcsak a költségvetése, hanem a részletes elszámolása is titkos a Széll Kálmán tér 5,3 milliárd forintba kerülő rekonstrukciójának. Az adatok kiadását azzal utasítják el, hogy az aránytalan sérelmet okozna a kivitelezőknek.
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>