language

Intézmények:

Colas Út Építőipari Zrt. highlight_off
Strabag highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>

Kitalálja ki vitte el az utóbbi idők legnagyobb egyösszegű közbeszerzését? Segítünk!

179 milliárdért hosszabbítják meg Szlovákia irányába az M30-as autópályát, Mészáros Lőrinc üzlettársa is lecsípett egy darabot a munkából.

270 milliárdos keretszerződést kötött a Magyar Közút Zrt.

Az állami vállalat eldöntötte, hogy mely cégek újíthatják fel az utakat 2020-ig. Mészáros Lőrinc egyik vállalkozása sincs a szerencsések között, de a Duna Aszfalt és a Strabag igen.

Bizonyíthatatlan a kartell az M4-es körül

Az M4-es autópálya körüli kavarások jól mutatják, hogy mi a baj a közbeszerzésekkel. Az első szakaszt Simicska Lajosék nyerték, gyanús körülmények között, de ez a kormányt sokáig nem zavarta. Amikor viszont Simicska és Orbán Viktor összevesztek, a kormány kartellt kiáltott, és felbontotta a szerződést. A második szakaszt Mészáros Lőrincék nyerték, gyanús körülmények között, de ez a kormányt nem zavarja. Most Simicska mutat rá a kartell gyanúra. A módszerek maradtak, csak most már más a kedvezményezett. Sok nagy építőipari cég és az állami hivatalok ugyanúgy statisztálnak, csak a főszereplő változott.

M4: a kormány (ön)vizsgálata lezárult

Lezárta az M4-es építése ügyében az állítólagos kartell gyanú miatt indított vizsgálatát a Miniszterelnökség (Me) - értesült a Népszabadság.

Hazugsággal kikövezett tévút - M4: negyvenmilliárd a szélbe

Tízmilliárdokat bukik az állam azzal, hogy végleg elzavarta Simicskáékat és a többi útépítő nagyvállalkozást az M4-es Abony és Fegyvernek között épülő szakaszáról. Lázár Jánosékat az sem zavarja, hogy folyamatosan egymásnak ellentmondó állításokkal próbálták igazolni e döntést.

Fedezet nélkül szerződött a kormány 110 milliárdos munkára

Bár a szerződésekben uniós forrást emlegettek, most kiderült, soha nem is volt uniós jóváhagyás a projekten, a kormány mégis megcsináltatta a cégekkel a munka harmadát – írta az Index. A Strabag, a Közgép és a Colas–Swietelsky-konzorcium másfél éven át dolgozott az M4-es autópályán, de a beruházást két hete felfüggesztették.

A GVH kapott egy fülest az M4-esről

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálni kezdte az M4-es építése közben felmerült kartellgyanút. Egy bejelentés miatt vizsgálódnak. A kormány március végén közölte: az EU kartellgyanút jelzett egy olyan építkezésnél, amelyben a Közgép is részt vett.

VISSZAVÁGHAT A KÖZGÉP LÁZÁRÉKNAK, HA AKAR

Eddig Lázár János forgatókönyve szerint alakultak az események az M4-esen, de ha ez így marad, nem világos, milyen jogalapon rúgják ki az építkező cégeket, amelyek jó eséllyel fordulhatnak bírósághoz.

Ordas kamu, amit Lázárék az alföldi sztrádáról mondanak

Kedden bejelentették, hogy Lázár János és Seszták Miklós miniszterek leállították az M4-es autópálya Fegyvernek és Abony közti szakaszának építését.

Büntetlenül kartelezhetett a Szijjártó-cég

Nem tett feljelentést a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Vasútépítők Kft. segítsége által feltárt kartellezési ügyben – közölték a hvg.hu-val. A versenyhivatal szerint azért nem tettek feljelentést, mert a jogsértés még a büntető törvénykönyvben bevezetett változás előtt történt.
Találatok: [20]  Oldalak:   1 2   >  >>