language

Személyek:

Csetényi Csaba highlight_off

Intézmények:

Magyar Idők (újság) highlight_off

Csetényi Csaba

A Rogán Antal szomszédjaként elhíresült Csetényi Csaba évek óta sorra nyeri az állami reklámtendereket, cégei (Network 360 Kft., Affiliate Network Kft.) a kormány és az állami vállalatok első számú ügynökségeinek számítanak. Egyebek mellett ők hirdették a „kényszerbetelepítés” elleni népszavazási és menekültellenes kampányt, a kormány reformjait, a paksi bővítést, az államkötvények vásárlását. Nagyjából 2017 után Csetényi cégei kikerültek a kedvezményezetti körből és látványosan visszaesett a közbeszerzéseken elnyert munkáik száma. Emögött a hírek szerint elszámolási problémák álltak. (Fotó: RTL Klub)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Másfél év, 2 milliárd forint: MVM-pénzek kormányközeli médiához

Tavaly az MVM összes reklámkiadásának nagyjából 75 százaléka, másfél év alatt nagyjából 2 milliárd forint kormányközeli cégeknél landolt.

Kétmilliárdból reklámozta magát a kormánymédiában az MVM

Elképesztő összegű közpénzt fordított saját tevékenységének reklámozására az MVM Zrt., több mint 2,2 milliárd forintos reklámköltséget fizettek ki kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta – derítette az LMP.

Több százmillió került a kormányközeli médiához a paksi reklámokból

Mészáros és Habony mellett Andy Vajna is örülhet.

LMP: Még el sem indult a paksi bővítés, Mészáros és Habony már keresett rajta

Eddig 160 millió forintot kapott az atombizniszbe minap beszálló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és Pannon Lapok Társasága Kft. azért, hogy a paksi bővítést reklámozzák. A Lehet Más a Politika készített táblázatot az állítólagos összes reklámköltésről, amely csaknem 1,2 milliárd forintot tesz ki.

3 milliárd forintot költött a kormány a kvótakampány végére

2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem.

Irány 2018 - Nem lesz kampányszünet

Hullámokban ugyan, de folyamatos lesz a kampány 2018-ig. László Róbert, a Political Capital választási szakértője reagált így lapunknak, amikor azzal szembesítettük, itt az újabb kormányreklám, a „Magyarország erősödik”. Ezen az újabb kampányon ismét Rogán Antal Pasa parki szomszédja kaszálhat. A szakértő szerint, amíg nem hoznak megfelelő törvényeket, a kormány és az önkormányzatok annyi pénzt költhetnek ilyesmire, amennyit csak akarnak.

Drága reklámok a "baráti sajtóban" - De mit is hirdetnek valójában?

Nem tudni, pontosan, mit is hirdet alkalmanként több mint 2 millió forintért az MVM Zrt. a kormánypárti Magyar Időkben. Arra a kérdésünkre sem kaptunk választ, hogy miért az ismeretlen példányszámú lapot választották a reklámozásra. Eközben Rogán Antal tárcája gyurcsányozással válaszolt az Együttnek.

Egymilliárdért utókampányol a kormány

Bruttó egymilliárd forintot költ a kormány az egyébként érvénytelenül zárult október 2-i népszavazás most is zajló utókampányára – derült ki a Miniszterelnöki Kabinetiroda lapunknak küldött válaszaiból. A kormányzati honlap szerint a „Megüzentük Brüsszelnek: 98% NEM! a kényszerbetelepítésre!” szövegű plakáthadjáratra vonatkozó szerződést már a referendum előtt, szeptember 27-én megkötötték a Rogán Antal miniszter szomszédja, Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozó két társasággal, a Network 360 Reklámügynökség Kft.-vel és az Affiliate Network Kft.-vel.

Csetényi üzlettársa kaszált a kvótakampány rádióreklámjaival

Májusban összesen 404 millió forintot költött a kormány a kvótakampányra, a tévéhirdetésekkel a TV2, a rádióreklámokkal Csetényi Csaba üzlettársa kaszált. Augusztusra 1700 citylightot és közel 4800 óriásplakátot rendeltek a nyomdától 22 millió forintért. Újabb adatokat hoztunk ki a Kabinetirodától.

A nyomtatott sajtóban a Mediaworks profitált a legtöbbet a kvótakampányból

Másfél hónap után és csak személyes betekintés során teljesítette a Miniszterelnöki Kabinetiroda azt az elektronikusan beadott adatigénylésünket, amely három, a kormány betelepítési kvótáról szóló tájékoztató kampányával kapcsolatos szerződésre vonatkozott. Nem volt egyszerű azokhoz hozzájutni, de aztán olyan adatokat is kiadtak, amelyekre eredetileg nem voltunk kíváncsiak. Így tudtuk meg, hogy Csetényi Csaba cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra.
Találatok: [10]  Oldalak:   1