language

Kulcsszavak:

építőipar highlight_off

Intézmények:

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [75]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8   >  >>

Tavaly átadták, most 36 milliárd fölé drágult a déli összekötő vasúti Duna-híd felújítása

A Duna Aszfalt 2019-ben nyerte el a projektet, amelyben Mészáros Lőrinc egyik cége volt az egyik alvállalkozó. A hídfelújítás 85 százalékát az Európai Unió állta. A felújított vasúti Duna-hidat tavaly nagy csinnadrattával átadták, néhány napja azonban tovább drágult egy közbeszerzési tájékoztató szerint. Ráadásul a híd három vágányából csupán kettő használható, a harmadikat majd csak a Déli Körvasútba kötik be.

Az évszázad túlárazott vasútépítése lehet a Déli körvasút kivitelezése

Az állam 338 milliárd forintért kívánja Mészáros Lőrincékkel bővíteni a vasúti pályát Budapest déli részén. A becsült piaci ár 30–50 milliárd lenne a munkára. Malmőben ennyi pénzből alagutat fúrtak a város alá, és ott vezették el a vonatokat. Bécsben a főpályaudvar jött ki annyiból, mint néhány kilométernyi vasúti pálya a magyar államnál.

Felmentéssel és 2,5 milliós pénzbüntetéssel zárult a 13 éve húzódó Szeviép-ügy

13 évvel ezelőtt kért csődvédelmet a Szeviép Zrt., amit akkor Baranyi Sándor igazgató az elhúzódó pótmunkákkal indokolt. A cég felszámolásába az állam is bekapcsolódott, a kormány Lázár János és az időközben börtönbe került Szabó Bálint közreműködésével 2,6 milliárd forintot fizetett ki az alvállalkozóknak. 2015-ben emeltek vádat a cégvezetők ellen, és a kormánymédia az elmúlt 8 évben folyamatosan azt hangsúlyozta, hogy a Szeviép csődjéhez Botka Lászlónak is köze van. A bíróság szerint Baranyival szemben 15 vádpontból mindössze 1 állt meg a többszörösen újratárgyalt ügyben.

Natura 2000 területen tarolták le a fákat, aztán lefújták az új Mosoni-Duna-hidat

Eddig több mint egymilliárdba került az új győri Mosoni-Duna-híd leállított építése – tudta meg az Átlátszó az illetékes minisztériumtól. A beruházás csaknem 33 milliárdból épült volna, azonban a STRABAG-nak odaítélt projektet a választások után lefújták. A beruházó nem verte nagydobra, hogy a híd miatt már jó előre letarolták a fákat. Arról pedig főleg nem beszélnek, hogy a láncfűrészek Natura 2000 területen zúgtak fel.

Fakivágás indult meg a Hamzsabégi sétányon, miközben a Déli Körvasút engedélye újra per alatt áll

Újbuda önkormányzata és a korábban már pert nyert civilek bíróságon támadják meg a Déli Körvasút ismételten kiadott környezetvédelmi engedélyét. Eközben a Nemzeti Infrastruktúra Zrt. megkezdte a fakivágást a vasúti töltés mentén, ami ellen az önkormányzat és a civilek egyaránt tiltakoznak. Lázár János építési és közlekedési miniszter kijelentette: kompromisszumos megoldást szeretne találni a beruházás ügyében. 

Mostantól akár a családi ebéd közben is hitelesíthetik Mészáros Lőrinc vasúti projektjeit

Több olyan vasúti projekt műszaki megfelelőségét is Mészáros Lőrinc veje, Homlok Zsolt frissen megszerzett cége hitelesítette az elmúlt években, amelynek a kivitelezője a felcsúti milliárdos valamelyik vállalata vagy éppen Homlok érdekeltsége volt.

Figyelemre méltó üzletbe vág bele Mészáros Lőrinc veje

Homlok Zsoltot láthatóan érdeklik a vasúti projektek, amelyekben apósa cégei is otthon vannak.

Nem hagyják, hogy pirosat mutasson a szemafor Mészáros 400 milliárdos bizniszének

Újból benyújtotta környezetvédelmi hatástanulmányát és engedélykérelmét a Déli Körvasútra az állami infrastruktúra-fejlesztő.

Mészáros Lőrinc vejének cége milliárdos állami megbízással indítja a új évet

Jól indul az év a Mészáros családban. Mészáros Ágnes és Homlok Zsolt közös vállalkozása egy nettó 5,9 milliárdos állami megbízással gazdagodott. A Homlok Zrt. az M80 – Körmendi Mérnökségi teleppel kapcsolatos munkálatokat végezheti el.
Találatok: [75]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8   >  >>