language

Intézmények:

COLAS Hungária Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Osztottunk, szoroztunk: épp csak kijött a hatvanpusztai gigaberuházás Orbán Győző pénzéből

Az Orbán család cégbirodalmának osztalékaiból a miniszterelnök apjának kicsit több mint a fele jutott, ebbe jó esetben beleférhet az uradalom építése.

Hiába ért véget, tovább égeti a közpénzeket az Orbán-Simicska háború

Brutálisan drágán épített volna autópályát az Alföldön Simicska Lajos, de elvették tőle a projektet. Most a kormány új kedvence másfélszer annyiért épít gyorsforgalmi utat.

Út, vasút, tanácsadás, vízügyi építkezések: ezek után fizettetne súlyos büntetést Brüsszel

Egy tavaly novemberi brüsszeli ellenőrzésen több mint 40 magyarországi EU-s beruházás bukott el, de erről csak most értesítették a magyar kormányt. Az Európai Bizottság visszaköveteli az ezekre elköltött pénz egy részét, átlagosan 10 százalékát, legalább 100 milliárd forint értékben. A bukott pályázatok közül a legnagyobb tételek útépítésről és vasúti felújításról szólnak. A problémás pályázatok győztesei között Mészáros Lőrinc cégei és Bajkai István fideszes képviselő ügyvédei irodája is ott vannak, de nagy nyugati multik is, a Strabagtól a Colason át a Swietelsky-ig.

Szinte mindenki megússza Szijjártóék óriási svindlijét

Kiderült, hogy Magyarország egyik legnagyobb, több mint 7 milliárdos kartellbírságából újabb szereplőnek elég csak az ötödét kifizetnie a tényleges bírságnak. Még a 2004-2007 közti vasútfelújításoknál próbálta átverni az államot a pályázatoknál legtöbb nagy vasútfelújító cég, Szijjártó Péter apjának aktív közreműködésével. Szijjártó apjának szavaival mindenki tudta, hogy "jönnek a nagy pénzek" az EU-tól vasútfelújításra, erre mentek rá szervezetten.

Simicska biztosra megy, mindenki másnál olcsóbban építene autópályát a Közgép

A közbeszerzési pályázatoknál kegyvesztetté vált Közgép a konkurenciánál 25 milliárd forinttal olcsóbban építené meg az M4-es újabb szakaszát, a visszatéréshez egy erős olasz nagyvállalattal társult.

Brüsszel erős jelzést küldött, több tízmilliárdot bukhatunk

Egy uniós hatóság, majd annak nyomán a magyar Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) is versenykorlátozó feltételnek minősítette közeli aszfaltkeverő-telephez kötni az útépítési tendereken való indulást. Mindez sokba kerülhet az államnak és az adófizetőknek.
Találatok: [6]  Oldalak:   1