Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Fidesz highlight_off

Kulcsszavak:

adatigénylés highlight_off
Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>

Az MVM leányvállalatai is kormánybarát civil szervezeteket támogatnak, rejtett pártfinanszírozást gyanít Demeter Márta

Határon túli médiára, Lezsák Sándor népfőiskolájára, Hegedűs Zsuzsa alapítványára – egyebek mellett ilyesmire áldoztak az MVM leányvállalatai. A cégcsoport vállalatainak 2010-2018-as civil támogatásait Demeter Márta, az LMP társelnöke adatigényelte ki. Részben – kilenc cégtől – meg is kapta, a többieket perli.

Két és félmilliárd forintot költött a kormány az idei első Stop Soros kampányra

Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el.

Kifelejtett egy több mint 68 milliós tételt a Fidesz-frakció költéseiből az Országgyűlés Hivatala

Nem tüntetett fel egy 68 millió forintos szerződéskötést a Fidesz-frakcióra vonatkozó adatokban az Országgyűlés Hivatala. Ám enélkül is durván költekezett, s trükközött az elszámolással a kormánypárt, melyet Kocsis Máté kampányfőnöke is tréningezett milliókért. Gulyás Gergely frakcióvezetőként folytatja, amit elődje, Kósa Lajos is gyakorolt: baráti megbízásokból nincs hiány, tízmilliós kiadványok és könyvbeszerzés, sajtószemle minden mennyiségben, éppen úgy, mint a jogi megbízások végtelen sora, vagy épp a webes fejlesztések csillagászati számlái. Mindezt az adófizetők fizették a Fidesz-frakciónak 2017-ben.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Hogy vásárolhatta fel a kormány holdudvara szinte az egész sajtót?

Miközben a Fidesz felvásárolja a magyar sajtópiac túlnyomó többségét Andy Vajnán vagy Mészáros Lőrincen keresztül, egy dologról meglehetősen kevés szó esik. Ezeket a bevásárlásokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hivatott elbírálni az alapján, hogy az akvizíciók mennyire torzítják a piacot vagy éppen az állampolgárok sokszínű tájékozódását. Miért nem zavarja a Médiatanácsot a megyei lappiac teljes központosítása? Hogyan segíti a fideszes média erősödését? És miért csak az RTL Magyarország bevásárlását akadályozta meg az NMHH az elmúlt hét évben? Ezekre a kérdésekre próbáltuk megkeresni a választ.

Másfél év, 2 milliárd forint: MVM-pénzek kormányközeli médiához

Tavaly az MVM összes reklámkiadásának nagyjából 75 százaléka, másfél év alatt nagyjából 2 milliárd forint kormányközeli cégeknél landolt.

3 milliárd forintot költött a kormány a propagandagépre a “Magyarország erősödik” kampányban

Tombor András cége közel 1 milliárdot, Garancsi Istváné majdnem félmilliárdot kapott az ország sikerét hirdető reklámokért. Andy Vajna, Habony Árpád, és Mészáros Lőrinc is jól járt a kampánnyal.
Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>