Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Fidesz highlight_off
Esma Zrt. highlight_off
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Így lopnak ők - Mutyikalendárium

Egymást érték a korrupció gyanús esetek, csodás kormányközeli gazdagodások, furcsa fejlesztések 2017-ben is. Összeállításunkban ezek közül válogattunk a teljesség igénye nélkül.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

3 milliárd forintot költött a kormány a propagandagépre a “Magyarország erősödik” kampányban

Tombor András cége közel 1 milliárdot, Garancsi Istváné majdnem félmilliárdot kapott az ország sikerét hirdető reklámokért. Andy Vajna, Habony Árpád, és Mészáros Lőrinc is jól járt a kampánnyal.

3 milliárd forintot költött a kormány a kvótakampány végére

2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem.

Tíz csapás

Nincs már olyan szektor, ahol ne folyna gőzerővel a nagyvállalkozó visszaszorítása. A módszerek nem sokat változtak: nagyjából ugyanazokat a jogi csavarokat fordítják ellene, amelyek hosszú időn keresztül az érdekeltségeinek kedveztek.

Simicska területére nyomul be az új fideszes háttérember

Garancsi István bevásárol a közterületi reklámban erős ESMA Zrt.-be. A választási kampányokban fontos piaci szektort eddig a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahir uralta. A Fidesz-holdudvar most Garancsival és Simicska korábbi konkurenseivel indulhat hadba a renitens oligarcha ellen.

Reklámozás barátok közt

A tavalyi nemzeti konzultációnál "bevált" I.M.G. Inter Media Group Kft. végzi a most zajló újabb állami levelezgetés népszerűsítését. A 308 millió forintból több, Simicska Lajoshoz köthető felületen, így a BKV járművein, a Mahir oszlopain és óriásplakátokon is hirdetik a gazdasági témájú konzultációt, de jutott sajtóhirdetésre is - például a Magyar Nemzetben.

Állami milliárdok mennek Simicskáék plakátcége felé

A kormányváltás óta több nagy állami cég is a korábbinál jóval nagyobb összegeket kezdett költeni köztéri reklámkampányokra, és az [origo] birtokába került adatok szerint ezeknek a hirdetéseknek túlnyomó része egy kormányzati kötődésű cég felületein jelenik meg.

Kocsis a BKV nevében is aláírt fura szerződéseket

Kocsis István, a BKV napokban távozó vezérigazgatója különös szerződéshosszabbításokat jegyzett a közlekedési vállalat reklámhelyeit tizenkét éve használó céggel. A háttérben a budapesti reklámpiac összefonódásai és egy igazi „nagykoalíciós” vállalat képe sejlik fel.

Szekszárdon is Mahír Cityposter

Kedvező áron, pályáztatás és előzetes bizottsági jóváhagyás nélkül adta bérbe Szekszárd város fideszes vezetése a jobboldali többségű képviselő-testület döntésével az ellenzékhez kötődő Mahír Cityposter Kft.-nek a város hirdetőfelületeit – tudta meg lapunk.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>