Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

Fidesz highlight_off

Személyek:

Kuna Tibor highlight_off

Kuna Tibor

Kuna Tibor a Young & Partners és a Trinity International Communications nevű cégek vezetője.
1999-től az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa, ahonnan 2003-ban a Stratégiai és Fejlesztési Főosztály vezetőjeként szerel le.
2003-tól a Full-Data Csoport pr és kommunikációs igazgatója
2003-tól a kabinettitkár a FIDESZ országgyűlési frakciójánál
2005-től a Merlin Communications Magyarország stratégiai igazgatója.
2008-tól a Young & Partners ügyvezetője, vezető tanácsadója, emellett 2009-től a FIPRA magyarországi vezető pr tanácsadója is.

 

Fotó: Átlátszó

Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

2018 első negyedévében is Szíjj László nyerte a nemzeti tőkésosztály közbeszerzési versenyét

Mészáros Lőrinc második lett, és a felcsúti polgármester érdekeltségei által elnyert megbízások 99 százalékát az EU fizeti.

Milliárdokkal tömi ki újra az állami cég Szijjártó Péter barátját

Még több lottópénz vándorolhat Fidesz-barát cégekhez, ugyanis soha nem látott méretű kommunikációs kampányra készülhet a Szerencsejáték Zrt. Legalábbis erre utal, hogy 5,5 milliárd forintról 9,3 milliárd forintra módosították a 2017-es kommunikációs keretszerződésüket. Az erről szóló megállapodást még augusztus 24-én írták alá a kormány egyik kedvenc ügynökségével, a Trinity Communications Kft.-vel – derül ki az állami szerencsecég honlapján közzétett szerződések listájából.

Milliárdokat adunk ezeknek az embereknek, hogy kilúgozzák az agyunkat

A fideszes megszállás alatt álló magyar államból pénzt szivattyúzó gazdasági ágazatok között kiemelt szerepe van a kommunikációs iparnak (nevezhetjük egyszerűbben propagandának). A Fidesz-kommunikáció szerves részeként működő médiacégek 2016-os teljesítményét már átnéztük, akárcsak a legnagyobb pénzek kilapátolására alkalmas építőipari vállalatokat, most lássuk az igazi háttéremberek terepét: a főleg állami és állami céges megbízásokból élő kommunikációs tanácsadókat és a politikai elemzőket.

„Arra használnak, hogy rajtam keresztül üssék” – interjú Csetényi Csabával, Rogán Antal szomszédjával

A Rogán Antal szomszédjaként elhíresült Csetényi Csaba évek óta sorra nyeri az állami reklámtendereket, cége a kormány első számú ügynökségének számít. Egyebek mellett ők hirdették a „kényszerbetelepítés” elleni népszavazási és menekültellenes kampányt, a kormány reformjait, a paksi bővítést, az államkötvények vásárlását. Úgy tűnt, ő viheti a 2017-es kormánykommunikációra kiírt 25 milliárdos gigatendert is, ám végül cégei a 18 megbízásból csupán kettőt, a keret 0,7 százalékát nyerték el két másik kormányközeli vállalkozás mögött. Rebesgetik, hogy kieshetett a pikszisből, mert késett a kifizetésekkel. Ő viszont azt mondja, rajta keresztül Rogán Antalnak üzentek.

Mit köszönhet a Fidesz Simicska Lajosnak?

A fideszes politikusok, sőt maga Orbán Viktor is egyszerűen csak a Jobbik gazdájaként emlegetik Simicska Lajost, akihez mintha soha semmi közük nem lett volna. Orbán és Simicska szakítása óta kicsit több, mint két év telt el. Ez a tizede annak az időszaknak, amíg Simicska Lajos a Fideszt szolgálta, illetve a párt őt. Ekkor viszont még a nevét sem nagyon volt szabad kimondani.

Kereskedőházak: nyakló nélkül ömlik a közpénz

Úgy tűnik, továbbra sem fukarkodnak a közpénzekkel a Külgazdasági és Külügyminisztérium tulajdonában álló kereskedőházak és kapcsolt vállalkozásaik – derült ki a társaságok által idén kötött szerződések listájából. A Magyar Nemzet birtokába jutott dokumentum arra utal, az állami cégek továbbra is bátran költik az adófizetők pénzét, miközben a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. (MNKH) tavaly 6 milliárd forint mínuszt termelt, indulása óta viszont kevesebb mint 3 milliárd forint hasznot hajtott a magyar vállalkozások számára.

Soha ilyen sötét éve nem volt a szabad sajtónak Magyarországon

Mióta plurális média működik Magyarországon, minden kormány elemi kötelességének érezte, hogy maga alá gyűrje, felvásárolja, vagy ha ez nem ment, minden rendelkezésre álló eszközével nyomassza a politikai sajtó egy részét, és a benne dolgozó újságírókat. A miniszterelnök hirtelen szócsövek és támogatók nélkül találta magát, úgyhogy gyorsan magas sebességbe kapcsolta a médiagépezetet.

Mennyi? Ötvenmilliárd! - és ebből rengeteget szakít egy régi arc a Fidelitasból

Csaknem 50 milliárdot fordított kommunikációra 2014 óta az állami szféra. A pénzosztás egyik fő nyertese a Kuna Tibor érdekeltségébe tartozó cégcsoport.

Jól bejáratott fideszes cégekre bízták Fazekasék, hogy megismerjük a magyar mezőgazdaság példátlan sikereit

Fazekas Sándor csütörtökön a parlament honlapján közzétette, az utóbbi egy évben milyen cégekkel és mennyiért kötöttek szerződéseket a minisztériumához tartozó háttérintézmények, és a Mesterházy Attilának küldött válaszból látszik, hogy ők is szívesen alkalmazzák a jól bejáratott, Fidesz-közeli cégeket.
Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>