Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Intézmények:
Fidesz [X]
Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) [X]
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

Indul a Sláger-per Washingtonban

Az Emmis Molnár Péter, a magyar állam Körmendy-Ékes Judit véleményére támaszkodik Ma megkezdődik a Sláger Rádió kontra magyar állam per a Világbank mellett működő washingtoni székhelyű nemzetközi választott bíróságon – értesült a Népszabadság. A per első tárgyalási fordulóját hétfőtől szerdáig tűzték ki a választott bíróságon.

Felmondták a Neo FM műsor-szolgáltatási szerződését

A Médiatanács a szerda délelőtti ülésén hivatalosan is napirendjére vette a Neo FM ügyét, és a hatóság felmondta a kereskedelmi rádió műsor-szolgáltatási szerződését a csaknem 750 millió forintos tartozás miatt.

Magyarországot perli a Danubius és a Sláger tulajdonosa

Beperelte Magyarországot a Sláger és a Danubius Rádió tulajdonosa, az indianapolisi Emmis International Holding, az Emmis Communications Corporation tagja, valamint a Bermudán bejegyzett Accession Mezzanine Capital kockázati tőkealap.

Elsumákolt díjjal hömpölyög tovább a rádióbotrány

Titokzatos módon csökkentette a médiahatóság a Class FM és a Neo FM által az államnak fizetendő díjat, pedig a rádiók ezekre az összegekre hivatkozva kapták meg a frekvenciákat a 2009-ben nemzetközi vihart is kavaró pályázaton. A hatóság csak a csökkentést ismeri el, de az adók érdekeire hivatkozva nem teszi közzé, pontosan mekkora díjat kell most fizetniük az eredetileg nagyon bőkezű ajánlatot tevő cégeknek.

Zsebrádió

A Lánchíd, a katolikus Mária és a református Európa Rádió nyerte el a helyi rádiófrekvenciák 43 százalékát az ORTT által kiírt és már a Médiatanács által elbírált pályázatokon – derül ki a Mérték Médiaelemző Műhely elemzéséből.

Az amerikai képviselőház elítélte az ORTT döntéseit

Az amerikai törvényhozás alsóháza, a képviselőház kedden nem kötelező érvényű határozatban ítélte el a magyar Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) legutóbbi rádiós műsorszolgáltatási döntéseit, egyben a jogállamiság tiszteletben tartására ösztönzi Magyarországot.

"A bozótharcosok győztek" - Boros Lajos, a Bumeráng műsorvezetője

A múlt héten megszűnt a Sláger Rádió. Az ország legnépszerűbb rádióadása, a Bumeráng immár a műsor készítőinek kezében van, ők tárgyalnak a jövőjéről. Egyebek mellett azzal a csatornával is, amelyet pár hete még fel akart gyújtani néhány feldühödött Bumeráng-rajongó.

Sláger és Danubius: Kóka szerint a két nagy párt el akarja tussolni az ügyet

Kóka János szerint annak ellenére akarja a két nagy párt eltussolni a 'Rádiogate'-ügyet, hogy a legfőbb ügyész hivatalból eljárást indít.

Eltussolt frekvencia-botrány?

A Magyar Demokrata Fórum szerint a Fidesz és az MSZP a parlamenti szavazáson beismerte: érintettek a rádiófrekvencia-botrányban - közölte Csapody Miklós országgyűlési képviselő.

Dávid Ibolya: Bajnai cinkosává válik egy korrupció gyanús politikai mutyinak?

Nyílt levélben kéri Dávid Ibolya, hogy a kormányfő lépjen, mielőtt a Sláger és a Danubius helyén elindulnának az új rádiók.
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>
Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI