language

Személyek:

Fonyó Károly highlight_off

Lapok:

Kreatív highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Rengeteg pénzt termel a Fidesz-közeli médiabirodalom

Kitűnő évet zárt 2013-ban a Fidesz-közeli üzletembereknek mondott Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor érdekeltségeibe tartozó médiabirodalom. 40 milliárdos forgalom és 8,2 milliárdos nyereség.

Jobban teljesített a Fidesz-körüli médiabirodalom

27,6 milliárdos forgalom mellett 4,8 milliárd forint nyereséget termelt a Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor Fidesz-közeli üzletemberek tulajdoni érdekeltségébe tartozó médiaportfolió.

Már vissza is vonták a BKV reklámtenderét

Ma bocsájtották volna szavazásra a Fővárosi Közgyűlésen a BKV reklámfelületeinek hasznosítására kiírandó közbeszerzés tervezetét, de a délutáni vita után az egyik előterjesztő, György István főpolgármester-helyettes a túl sok felmerülő kérdésre hivatkozva vissza is vonta a tervezetet.

Trükkök a BKV reklámtenderének tervezetében

Ma szavazhat a Fővárosi Közgyűlés a BKV reklámfelületeinek hasznosítására vonatkozó közbeszerzés tervezetének elfogadásáról. Belenéztünk a tervezetbe, van olyan pont, ami korlátozhatja az indulók körét.

Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom

25,7 milliárdos forgalom mellett 3,75 milliárd forintos nyereséggel zártak a Fidesz-közelinek mondott médiavállalkozások 2011-ben.
Találatok: [7]  Oldalak:   1