language

Intézmények:

FTC Labdarúgó Zrt. highlight_off
Media Insight Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

360 millió forint már elment a 2024-es budapesti olimpiai pályázat népszerűsítésére

61 millió forintért vásárolt televíziós spotokkal népszerűsíthette a nyári olimpiai játékok idején a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó Kft., hogy 2024-ben Budapest rendezze meg az eseményt – derült ki a legfrissebb uniós közbeszerzési értesítőből. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

Így szórják a pénzt az olimpiai pályázatra

Eddig 6,5 milliárd forintot költött el a 2024-es olimpia budapesti pályázatáért felelős cég, most nyilvánosságra került, hogy pontosan mire.
Találatok: [3]  Oldalak:   1