language

Lapok:

G7

A G7 egy 2017-ben indult online gazdasági hírmagazin. Kiadója a G-7.hu Nonprofit Zrt., vezérigazgatója Szentkirályi Balázs. A lap főszerkesztője Kasnyik Márton. Újságírói között jelen vannak többek között volt HVG-s, 444-es, portfolio-s, indexes újságírók és a Magyar Nemzet korábbi munkatársak is. A lap partnere a 24.hu, így a cikkek egy része mindkét portálon eléhető. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [638]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan

Mészáros Lőrinc és Szíjj László két legfontosabb vállalatának saját tőkéje úgy nőtt durván a nyolcvanszorosára 12 év alatt, hogy közben 130 milliárdot kivettek a cégekből.

1360 milliárdot költött az állam a Rogán-féle kommunikációra 2015 óta

A közbeszerzések közel háromnegyede került Balásy Gyula cégeihez a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

A külsős költségek ötödét a Rogán-féle kommunikáció vitte el a Diákhitel Központnál

Magyar Péter vezérigazgatói kinevezése után jelentősen csökkent a kommunikációs szerződések értéke.

Hova tűnik a pénz, ha tényleg mindent hatszorosan túláraznak Rogánék?

Miután Magyar Péter három-hatszorosan túlárazott állami kommunikációs költésekről beszélt, megnéztük, mennyi extraprofitja van az érintett cégeknek, és mi lehet a pénz útja.

A NER-en belülről érkezett megerősítés a Tiborcz-vagyonról

A G7 és más független lapok olvasói számára eddig sem voltak ismeretlenek Tiborcz István gyarapodásának részletei, az állami pozíciókból távozó Magyar Péter ezek közül többet is megemlített.

Elfelejtett szólni a versenyhivatal, hogy Mészáros Lőrincé lehet a 40 milliárdos cég

Úgy tűnt, hogy vizsgálódhat a Mészáros-csoport egy felvásárlásánál a GVH, de kiderült, hogy csak adminisztratív ok miatt nem tették közzé a pozitív döntést.

Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival

Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.

Mire megépül a Budapest-Belgrád vasút, már mindenki másfelé szállít

Már 800 milliárd forint felett jár a beruházás költsége, ami annyira megnehezíti a déli irányú vasúti fuvarozást, hogy félő, az elkészülte után sem áll helyre még a korábbi forgalom sem.

“Szépnek szép a beruházás, csak a város nem élhető”

A világszinten különleges Mezőhegyes látványos lenyomata az újkori magyar történelemnek. De miért pont ott a legkevésbé népszerű a Fidesz a környéken, ahova ömlik a közpénz?
Találatok: [638]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>