language

Intézmények:

HG 360 Reklámügynökség Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>

Soha ilyen sötét éve nem volt a szabad sajtónak Magyarországon

Mióta plurális média működik Magyarországon, minden kormány elemi kötelességének érezte, hogy maga alá gyűrje, felvásárolja, vagy ha ez nem ment, minden rendelkezésre álló eszközével nyomassza a politikai sajtó egy részét, és a benne dolgozó újságírókat. A miniszterelnök hirtelen szócsövek és támogatók nélkül találta magát, úgyhogy gyorsan magas sebességbe kapcsolta a médiagépezetet.

Másfélmilliárd forintos kommunikációs kampány adataiért pereljük a Miniszterelnökséget

2015. augusztus 4-én gyorsított, meghívásos közbeszerzési pályázatot hirdetett meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a kormányablakok népszerűsítésére. A pályázat benyújtására 10 napos határidőt tűztek ki. A gyorsított meghívásos tenderre egy ajánlat érkezett, a HG 360 Reklámügynökség Kft. meg is nyerte a nettó 1 574 803 149 forintos (bruttó 2 milliárd) tendert.

5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek

Csak 2015-ben 3 milliárd forint értékű közbeszerzést nyertek a Csetényi Csabához köthető cégek.

A kormány kiadta, kikkel szerződött le a Rogán vezette propagandaminisztérium

Nyilvánosságra kerültek a Rogán Antal vezette "propagandaminisztérium" első szerződései: a "szomszéd" Csetényi Csaba mellett feltűnik egy informatikus is, aki az augusztus 20-i tűzijáték megszüntetésére egykor sikeres Facebook-kampányt indított, ami aztán megalapozta a tűzijáték költségvetésének csökkentését.

Az EMMI családbarát kampányait is Csetényi Csaba cégére bízták

Rogán szomszédjának cégeivel októberben kötött szerződést a Rogán által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal 275,6 millió forint értékben. A minisztérium állítja, hogy volt közbeszerzés, és a szerződés hamarosan felkerül a Közbeszerzési Értesítőbe, ott ugyanis a mai napig nem elérhető nemhogy az eredménytájékoztató, de még a tender kiírása sem.

Ilyen még soha nem volt - Magyarországra figyel Európa

A kormány csaknem 1,3 milliárd forinttal támogatja 2014-2016 között a Bocuse d'Or szakácsversenyeken a magyar részvételt és a jövő évi budapesti európai döntő megrendezését. A céges támogatók között feltűnik egy nagy adótartozó is, a pr- és marketingmunkát pedig egy közbeszerzéseken sikeresen szereplő ügynökségre bízták.

Kifogyott a kreativitásból az ügyészség a sikerkampány-ügyben

Egy kis törvénysértésből levonni azt a következtetést, hogy a kormányzati döntéshozó jogtalan előnyökhöz akart volna juttatni bárkit is? Nem, nem, a magyar ügyészség nem dől be az ellenzéki rosszhiszeműségnek, főleg amikor a magyar reformok sikerét hirdető plakátokról van szó.

Ki nem találná, mire költ a kormány 1,6 milliárdot

Újabb komoly közbeszerzést nyert el a HG 360 Reklámügynökség a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, a cég ezúttal a kormányablakokat népszerűsítheti.

Így költik a bevándorlós kampányszázmilliókat - versenyről szó se lehet

A júniusi belföldi, bevándorlós kampányhoz hasonlóan a szeptemberi kampány hirdetési feladatainak ellátására is hirdetmény nélküli, egyajánlatos közbeszerzést követően szerződött a Miniszterelnökség, illetve a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a HG 360 Kft.-vel, ismét 380 millió forintért.
Találatok: [16]  Oldalak:   1 2   >  >>