language

Intézmények:

HG 360 Reklámügynökség Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>

Tavaly 25 milliárdot szánt a kormány állami kommunikációra. Idén már felső határ sincs, mehet ami a csövön kifér

Hétfőn, azaz szeptember 12-én volt a határideje a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) idei megapályázatának, amin eldől, melyik három konzorcium végezhet egyáltalán kommunikációs és PR-munkát a kormány hivatalai és cégei részére a következő évben.

Rogánék a nagy gyurcsányozásban elfelejtették megemlíteni, hogy többet költöttek hirdetésekre a szocialistáknál

A Miniszterelnökség 8,2 milliárd értékű reklámfelületet vásárolt tavaly. Ezzel az állami szférában kenterbe vernek mindenkit, a 8,2 milliárd a duplája annak, mint amit a híresen sokat költő Szerencsejáték Zrt. vett meg.

Másfélmilliárd forintos kommunikációs kampány adataiért pereljük a Miniszterelnökséget

2015. augusztus 4-én gyorsított, meghívásos közbeszerzési pályázatot hirdetett meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a kormányablakok népszerűsítésére. A pályázat benyújtására 10 napos határidőt tűztek ki. A gyorsított meghívásos tenderre egy ajánlat érkezett, a HG 360 Reklámügynökség Kft. meg is nyerte a nettó 1 574 803 149 forintos (bruttó 2 milliárd) tendert.

5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek

Csak 2015-ben 3 milliárd forint értékű közbeszerzést nyertek a Csetényi Csabához köthető cégek.

A kormány kiadta, kikkel szerződött le a Rogán vezette propagandaminisztérium

Nyilvánosságra kerültek a Rogán Antal vezette "propagandaminisztérium" első szerződései: a "szomszéd" Csetényi Csaba mellett feltűnik egy informatikus is, aki az augusztus 20-i tűzijáték megszüntetésére egykor sikeres Facebook-kampányt indított, ami aztán megalapozta a tűzijáték költségvetésének csökkentését.

Az EMMI családbarát kampányait is Csetényi Csaba cégére bízták

Rogán szomszédjának cégeivel októberben kötött szerződést a Rogán által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal 275,6 millió forint értékben. A minisztérium állítja, hogy volt közbeszerzés, és a szerződés hamarosan felkerül a Közbeszerzési Értesítőbe, ott ugyanis a mai napig nem elérhető nemhogy az eredménytájékoztató, de még a tender kiírása sem.

Újabb 381 millió forint Rogán szomszédjának

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megint elkölt 381 millió forintot menekültellenes kampányra, és megint Rogán Antal szomszédjánál. Csetényi Csaba cége ősszel nevet változtatott: a HG 360 Reklámügynökségből mára Network 360 Reklámügynökség lett.

Kifogyott a kreativitásból az ügyészség a sikerkampány-ügyben

Egy kis törvénysértésből levonni azt a következtetést, hogy a kormányzati döntéshozó jogtalan előnyökhöz akart volna juttatni bárkit is? Nem, nem, a magyar ügyészség nem dől be az ellenzéki rosszhiszeműségnek, főleg amikor a magyar reformok sikerét hirdető plakátokról van szó.

12 milliárdot takarít be jövőre a kommunikációs tenderek nagy varázslója

Kuna Tibornál kevesen nyertek több közpénzt az Orbán-ciklusok idején. Főleg állami és államközeli megbízásai révén az ország legnagyobb kommunikációs ügynökségeit építette fel. Kuna a külügyminiszter, Szijjártó Péter jó barátja, de újabban Seszták Miklós fejlesztési miniszterhez is közel került. Saját bevallása szerint gazdagságát és befolyását Isten kegyelmének köszönheti.

Két kormányközeli cég is nyert a 25 milliárdos gigatenderen

Megvannak a győztesek minden idők legnagyobb állami kommunikációs közbeszerzésén – értesült a hvg.hu. A három nyertes közül kettő nagyon jó kapcsolatokat ápol kormánypolitikusokkal.
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>