language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Papíron ugyanannyit költött a Fidesz a kampányra, mint az ellenzék – a teljes kép azonban más

Bár nem látják el az eredeti funkciójukat – a pártok támogatásának átláthatóvá tételét –, néhány érdekességet azért feltárnak a most megjelent pártmérlegek.

Kultúra, csapatépítés, tanácsadás: a Fidesznél is többet költött a hetedakkora KDNP-frakció

Bár a borra és pálinkára már nem költ (vagy legalábbis nem így, nevesítve) a KDNP parlamenti képviselőcsoportja, a frakció 2018 májusa óta kötött szerződéseinek listáján azért így is akadnak meglepő tételek, ahogy a megbízottak között volt és jelenlegi KDNP-s funkcionáriusok is. Az Országgyűlés Hivatalától az összes parlamenti frakció kiadásainak összesítését kikértük. A feldolgozott adatokból készülő sorozatunkat a kisebbik kormánypárttal kezdjük.

Miközben a kormány milliárdokat költött propagandára, a Fidesznek 870 millióból kijött az egész kampány

Péntek este megjelent a Hivatalos Értesítőben a Fidesz és a KDNP hivatalos beszámolója a 2018-as választások kampányköltéseiről. Ebben a kormánypárt azt írja, hogy mindössze 873 737 554 forintot költött a kampányra.

A Fideszt mosdatja az ügyészség

Bár teljesen nyilvánvaló, hogy a kormánypárt durva valótlanságot állított a 2010-es kampányköltéseiről, a Fővárosi Főügyészség elutasította Nyakó István (MSZP) ez ügyben tett feljelentését, arra hivatkozva, hogy az Állami Számvevőszék (ÁSZ) 2011-ben már mindent rendben talált a párt körül, „sajtóértesülések” alapján pedig nem indítanak nyomozást.

A tíz legdurvább történet a kvótareferendum-kampányból

Gyakorlatilag nincs nap az utóbbi hetekben, hogy ne derülne fény valamilyen jogsértésre és/vagy bűncselekményre, de legalábbis tisztességtelen akcióra a népszavazási kampány során. Sok minden más mellett ez is kiváló látlelet a magyar demokrácia állapotáról. Összeállítottunk egy szubjektív sorrendet a tíz szerintünk legsúlyosabb esetről.

"Kihúzzák a reklámadó alól a kormányközeli kereskedelmi csatornát"

Fodor Gábor szerint a reklámadóhoz az utolsó pillanatban benyújtott módosító javaslat leginkább a TV2-nek kedvez. Az MLP elnöke szerint ezzel lehetőség nyílik az RTL Klub nyereségének érdemi csökkentésére, ami a Fidesz-KDNP közelébe került TV2 piaci részesedését emelheti. Másik lehetőségként felmerül az RTL Klub megszerzésének szándéka – írta.
Találatok: [8]  Oldalak:   1