language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Magyar Nemzet highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

Mostantól Mészáros Lőrinc plakátjairól mosolyoghat ránk Soros György

Simicska Lajos plakátjai is a felcsúti milliárdoshoz kerültek, így ismét költözhetnek az állami hirdetések. Lezárulóban a nagy átadás-átvétel.

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

Ezekkel a módszerekkel gyűrték maguk alá Orbánék szinte a teljes magyar médiaipart

Összeszedtünk néhány olyan kormányzati intézkedést, amelyek következtében Magyarországon ma egyre kevesebb a független médiaműhely, és ami miatt ma jóval nehezebb az újságírók munkavégzése, mint egy nyugati demokráciában, vagy mint a rendszerváltás óta bármikor.

Nemzetvesztés

Állítólag felsőbb utasításra mondják vissza sorra a Simicska-lapokat, különösen a Magyar Nemzetet az állami intézmények. A napilap olvasói közel harmadát vesztette el, a hirdetési piacon azonban még rosszabb lehet a helyzet. Közben az új kedvenc Magyar Időkhöz ömlik az állami pénz: a reklámok háromnegyede nem a piacról jön.

„Lajos erre azt mondta…” - Csintalan Sándor beavat Simicska terveibe

Húsz éve interjúztunk vele utoljára. Akkor ő volt a Horn-féle MSZP wunderkindje. Azóta történt vele egy s más, ma már Simicska Lajos barátjának mondhatja magát. Ezért, meg a Lánc­híd rádiós érintettsége okán kérdeztük meg, hogy mi történik a jobboldali médiabirodalomban.

Egykapuznak - Tájkép az Orbán–Simicska-háborúban

Mik voltak Simicska emlékezetes, február 6-i dühkitörésének közvetlen előzményei? Milyen piaci változások várhatók a médiában és az építőiparban az Orbán– Simicska-konfliktus következményeként? Összefoglalónkban ezekre keressük a választ.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Messzire ér a Simicska-polip jeges lehelete

A múlt héten botrányos körülmények között véget ért Orbán Viktor és Simicska Lajos negyedszázados szövetsége. Simicska lemocskolta Orbánt, médiabirodalmának Orbánhoz hű vezetői felmondtak. Visszatekintünk a most lezárult korszakra. A hosszú, fagyos ellenzéki évek idején növögető Simicska-féle cégbirodalom a második és a harmadik Orbán-kormány alatt vált százmilliárdos, komplett üzletágakat lefedő, sokkarú polippá az építőipartól a szerencsejátékig.

Simicska-ügy: "Az arcokon mindkét oldalon rémület”

Nem kommentálta Orbán Viktor Simicska Lajos hét végi botrányos performanszát hétfőn. A kormányoldal igyekszik minden szálat elvágni a Simicska-érdekeltségekkel, állítólag leállítják a kormányzati PR-közbeszerzések kiírását. A helyzet „hidegháborús” – mondta a Népszabadságnak egy kormányközeli informátor.
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>