language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Így omlott össze Simicska Lajos médiabirodalma

Korábban már megszüntették a Metropolt és eladták a Class FM-et (az egyiket Habony Árpád lapja szorította ki a piacról, a másik esetében borítékolható volt, hogy a fideszes delegáltakkal feltöltött Médiahatóságtól nem kap rádiós frekvenciát). Simicska médiabirodalma gyakorlatilag összeomlott. Nemcsak politikailag volt kifizetődő számára a média egy ideig – jó pénzt is keresett vele.

Hárman nyernek, Simicska meg veszít kilencszázmilliót

Az idei és a középtávú üzleti tervek azonnali átírására kényszerítette a teljes magyar médiapiacot az a hír, amely szerint a kormány előzetes megállapodást kötött az RTL-csoporttal a reklámadó mértékének csökkentéséről, a jelenleg többsávos rendszer egykulcsossá (5,3 százalékossá) alakításáról. A helyzet azonban továbbra is képlékeny.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.

Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom

25,7 milliárdos forgalom mellett 3,75 milliárd forintos nyereséggel zártak a Fidesz-közelinek mondott médiavállalkozások 2011-ben.
Találatok: [4]  Oldalak:   1