language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Hung-Ister Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

Jobban fizet a NER-nek a Szerencsejáték Zrt., mint a lottó ötös

Három forintból kettő kormányközeli cégeket gazdagíthatott az első félévben az állami vállalat szerződéslistája szerint, amelyhez nem volt könnyű hozzájutni.

Villámgyorsan felállt a Fidesz Központi Tájékoztatási Hivatala

Hívhatjuk ahogy akarjuk, a lényegen nem változat: Mészáros Lőrinc, Habony Árpád, Schmidt Mária, Száraz István, Andy Vajna és még pár jobboldali médiatulajdonos beállt szépen a sorba, önként és dalolva ajánlva fel javarészt állami hirdetésekből fenntartott portékájukat.

Hivatalosan is indul a nagy Simicska-Nyerges üzlet

„Dr. Nyerges Zsolt megvásárolja dr. Simicska Lajos és családja saját és közös tulajdonában lévő építőipari, mezőgazdasági, média- és közterületi reklámpiaci, illetve vagyonkezelői üzleti érdekeltségeit” – így szól a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) oldalára ma feltöltött engedélykérelem egyetlen mondata.

A Simicska-média tündöklése és bukása

A Magyar Nemzet és a Heti Válasz eladásával vagy megszüntetésével és a Lánchíd rádió bezárásával (az októberben lejáró frekvenciaengedélyt nem hosszabbítják meg, ha minden igaz), úgy tűnik, Simicska Lajos egy időre biztosan kiszáll a magyar médiapiacról, ami pedig elég régóta elképzelhetetlen volt a jelenléte nélkül.

Ha nagy pénz van az asztalon, azt egy fideszes haver viheti

Korrupciókutatók megvizsgálták a kormány kommunikációs közbeszerzéseit, és nem örültek az eredményeknek. A kommunikáció eleve egy ideális iparág a lopáshoz, de ilyen erős összefüggésekre valószínűleg kevesen számítottak.

Egykapuznak - Tájkép az Orbán–Simicska-háborúban

Mik voltak Simicska emlékezetes, február 6-i dühkitörésének közvetlen előzményei? Milyen piaci változások várhatók a médiában és az építőiparban az Orbán– Simicska-konfliktus következményeként? Összefoglalónkban ezekre keressük a választ.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Simicskának udvarol az MSZP?

A csalódott és a reklámadó miatt ellentámadásba lendült Simicska Lajost szeretné megkörnyékezni az MSZP, a párt ősrégi pénztárnokának, Puch Lászlónak jutott az a feladat, hogy vegye fel a kapcsolatot a jobboldali nagyvállalkozóval – értesült a PestiSrácok.hu szocialista forrásokból.

Messzire ér a Simicska-polip jeges lehelete

A múlt héten botrányos körülmények között véget ért Orbán Viktor és Simicska Lajos negyedszázados szövetsége. Simicska lemocskolta Orbánt, médiabirodalmának Orbánhoz hű vezetői felmondtak. Visszatekintünk a most lezárult korszakra. A hosszú, fagyos ellenzéki évek idején növögető Simicska-féle cégbirodalom a második és a harmadik Orbán-kormány alatt vált százmilliárdos, komplett üzletágakat lefedő, sokkarú polippá az építőipartól a szerencsejátékig.

Hárman nyernek, Simicska meg veszít kilencszázmilliót

Az idei és a középtávú üzleti tervek azonnali átírására kényszerítette a teljes magyar médiapiacot az a hír, amely szerint a kormány előzetes megállapodást kötött az RTL-csoporttal a reklámadó mértékének csökkentéséről, a jelenleg többsávos rendszer egykulcsossá (5,3 százalékossá) alakításáról. A helyzet azonban továbbra is képlékeny.
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>