Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
klientúra [X]
Személyek:
Győri Tibor [X]
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

A ripost.hu az olvasottság méréséről lemond, az állami pénzekről nem

Nem mérik tovább az olvasottságot a Ripostnál, igaz, nincsenek is nagyon rászorulva, amíg a hirdetési bevételek majdnem fele az államtól érkezik.

Médiafigyelésért fizet 8,3 milliót a Fidesz

Boros Bánk Levente neve nem cseng ismeretlenül a tévénézők számára, a politikai elemző gyakori vendég a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló csatornákon. Jól indult az év a számára: a parlamenti Fidesz-frakció 8,3 milliós szerződést kötött az általa irányított céggel, a Nézőpont Kft.-vel.

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.

Most rádióján nyerhet Vajna

Átvállalná a rádióktól a hallgatottságmérés költségeit a médiahatóság, amely egy hónappal Andy Vajna új rádiójának indulása után állt elő az ötlettel. Ráadásul a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság egy nappal azt követően tette a meglepő bejelentést, hogy kiderült: évi százmilliós bevételtől esik el azáltal, hogy Andrew G. Vajna film­ügyi kormánybiztos Romániában jegyeztette be tévéadóit, és a bukaresti hatóságnak fizeti be a műsor-szolgáltatási díjat.

Megjelent Habony új lapja, az állam máris hirdet benne

Rikkancsok osztogatták hétfőn reggel Budapest legforgalmasabb tömegközlekedési csomópontjaiban a napi Lokál című ingyenes napilap első számát, amelyet Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadó és Győri Tibor egykori államtitkár közös cége, a Modern Média Group (MMG) ad ki, hogy kiszorítsa a piacról a Simicska Lajos érdekkörébe tartozó Metropolt.

Elképesztő indokkal játszották Habony kezére a milliárdos üzletet

A tömegközlekedési csomópontokban fogják várhatóan terjeszteni júniustól Habony Árpád lapját, a napi Lokált. A BKV és a MÁV is megerősítette, hogy tárgyalnak a kiadócéggel. A BKV szerint erről nem kell közbeszerzést kiírni, ami azért különös, mert a Simicska-közeli Metropollal részben arra hivatkozva nem kötöttek újra szerződést, hogy pályáztatni kellene.

A Simicska-háború után szállt rá a NAV Habony Árpádra

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal szokatlan önállósodásának köszönhetően derült ki, hogy Habony Árpád nagy összegű baráti kölcsönökből tartotta fenn luxus életszínvonalát.
Találatok: [15]  Oldalak:   1 2   >  >>

Akták

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

A Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta a volt APEH-elnök, Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó cégek - többek között az átláthatatlan tulajdonosi hátterű Közgép Zrt. - sorra nyerik a...
Orbán-Simicska háború

Orbán-Simicska háború

Simicska Lajos, Orbán ismert egyetemi szobatársa és barátja, a Fidesz gazdasági háttérembere hatalmas cégbirodalma révén, leginkább különböző állami megrendelésekből tett szert milliárdos...
A Népszabadság felfüggesztése

A Népszabadság felfüggesztése

2016. október 8.-án a Mediaworks kiadó felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes változatát. A szerkesztőségnek másnap kellett volna visszaköltöznie a Bécsi úti székházba, a Népszabadság...
Kvótareferendum kommunikációja

Kvótareferendum kommunikációja

2016. október 2-án népszavazást rendeztek Magyarországon, aminek a kérdése: „Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra...
MKB eladása

MKB eladása

Az MKB bankot a magyar állam 2014-ben vette meg a bajor tartományi banktól, amely fölött a tulajdonosi jogokat 2014 decemberétől a Magyar Nemzeti Bank gyakorolta. 2016 júniusában zárult le a bank privatizációja:...
Origo-ügy

Origo-ügy

2014 júniusában váratlanul felmondott az Origo vezetése a lap főszerkesztőjének, Sáling Gergőnek. Sajtóhírek szerint Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető csúcsminiszter nyomására, aki túl...
Trafikmutyi

Trafikmutyi

A dohányzás visszaszorítása ürügyén a kormány újraszabályozta a dohánykiskereskedelmet. A trafik koncessziók odaítélése teljesen átláthatatlanul történt, a pályázatokat jelentős része kormány...
Andy Vajna rádiós pályázatai

Andy Vajna rádiós pályázatai

Helyi és országos frekvenciákért a Médiatanács több esetben a Vajna-közeli cégeknek kedvezett, legyen szó a frekvenciaengedélyek meghosszabbításáról, a pályázati folyamatról, a műsorszórás megkezdéséről...

Intézmények

Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI