Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
klientúra [X]
Intézmények:
Magno Studio Kft. [X]
Találatok: [6]  Oldalak:   1

A Magno Studio Kft. a fideszes médiabirodalom új csillaga

Az elmúlt két évben a nagyok árnyékában rohamos növekedésnek indult egy kis cég is a kormányzati reklámköltések piacán. A 2015 végén bejegyzett Magno Studio Kft. 2016-ban 2,5 milliárd, tavaly pedig 7,2 milliárd forint árbevételt ért el. Idén 3,8 milliárd forint landolt a cégnél a választás előtti kormánykampányokból, pedig még honlappal sem büszkélkedhet.

Íme az új gazdasági csoda: Fidesz-hátszéllel lett milliárdos a kis médiacég

Az elmúlt két évben a nagyok árnyékában rohamos növekedésnek indult egy kis cég is a kormányzati reklámköltések piacán. A 2015 végén bejegyzett Magno Studio Kft. 2016-ban 2,5 milliárd, tavaly pedig 7,2 milliárd forint árbevételt ért el. Ami valóságos gazdasági csoda, hiszen 186 százalékos növekedést jelent egy év alatt.

A választás előtt 7 milliárd forintért tolta a propagandát a kormány az adófizetők pénzéből

Február elejétől április 8-ig több nagy állami kommunikációs kampány futott. Bő 2 milliárd forint az ENSZ és a migránsok elleni hirdetésekre, 3 milliárd sikerpropagandára, 1 milliárd pedig a téli rezsicsökkentés reklámozására ment el. A Miniszterelnöki Kabinetiroda 26.400 forintot kért tőlünk az adatokért.

Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány

A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

Offshore hátterű céggel üzletelhetett a végrehajtói kar

Offshore céges kötődése is van annak a kormányközeli reklámcég-tulajdonosnak, amely 1,2 milliárd forintért kapott megbízást a Magyar Bírósági Végrehajtói Kartól. Ők gyártották Orbán Viktor polgári körös alapítványának rövidfilmjeit is több mint háromszázmillió forintért. A végrehajtói kart az Orbán-kormány hozta létre 2015-ben a kamara jogutódjaként arra hivatkozva, hogy a végrehajtók iránti közbizalmat helyre kell állítani.
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Akták

Vizes VB 2017

Vizes VB 2017

2017 tavaszán készített anyagunk szerint már biztosan elérte a 90 milliárd forintot a FINA 2017 vízes világbajnokság budapesti megrendezésének költsége. A beruházások kezdeti (14, 38, majd 50 milliárdos)...
Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI