Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Kulcsszavak:
klientúra [X]
Személyek:
Simon Zsolt [X]
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

A cégbíróság megállította Simicskáékat

Újabb fejlemény történt a TV2 vagyonkezelő cégénél, a tulajdonos-ügyvezető Yvonne Dederick és Simon Zsolt szerint ez nekik kedvez, nem a céget megvásárolni szándékozó Fonyó Károlynak.

Mr. Funk

Több új céget is bejegyzett az elmúlt hetekben Andy Vajna, aki az ingatlanbiznisz mellett a fánküzletbe is belevághat. A TV2 is valószínűleg a filmügyi biztos tulajdonlása mellett működhet tovább, de hosszú évekig pereskedhet még a csatornáért. A tranzakció zárása ráadásul így is elhúzódott, emiatt több tervezett üzletet elcsaklizott Vajnáék elől a nagy konkurens RTL.

TV2-csörte: Simicskáék is beadták a kérelmet

A Megapolis Media Zrt. beadta a GVH-ba a kérelmet - tájékoztatta lapunkat a cég jogi képviselője, Óvári Győző. A Gazdasági Versenyhivatal pénteken közölte, Andy Vajna Magyar Broadcasting Co. Kft.-je átveheti az irányítást a TV2 Média Csoport Kft. és a CEE Broadcasting Limited (CEE) felett.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

A rezsicsökkentés miatt törhetett ki a Fidesz–RTL Klub-háború

Közel egy éven keresztül figyeltette, vizsgálta a kormány az RTL hírműsorait, majd megállapította, hogy a tévé elfogult a kabinettel szemben, túl sok „negatív” hírt közöl, pedig a TV2 kiegyensúlyozottabb. A hvg.hu birtokába került vizsgálat információink szerint szerepet játszott abban, hogy a kormánypárt viszonya megromlott az tévétársasággal, mely végül a reklámadó fő célpontja lett. Az elemzés szerint az RTL még szegény gyerekeket is bevetett, hogy rossz színben tüntesse fel a rezsicsökkentést.

Gyanúsan sok fideszes engedmény a TV2-nek

Maga a reklámadó lehet a bizonyíték arra, hogy a TV2 februárban valóban kormányközeli érdekkörök kezébe került - legalábbis iparági szakértők szerint, akik lapunknak egységesen levonták ezt a következtetést.

Helyreigazítás

A 2014. január 20. napján „Itt a kapcsolat a FIDESZ és a TV2 eladása között” címmel megjelent cikkünk azt a hamis látszatot keltette, hogy 2013. decemberében a TV2 megvásárlását nem Simon Zsolt és Yvonne Dederick által tulajdonolt cégek bonyolították le, hanem a tranzakciót a FIDESZ gazdasági érdekkörébe tartozó cégek finanszírozták.

Helyreigazítás a TV2 közleménye alapján

„2014. január 14. napján az „Egyenes beszéd” c. műsorban „Fidesz biznisz?” címmel közreadott műsorunkban valótlanul állítottuk azt, miszerint a TV2 eladása nem volt átlátható, a TV2-t megvásárló Simon Zsolt és Yvonne Dederick nem hozta nyilvánosságra, hogy milyen módon vásárolták meg a TV2 részvényeit.

Feljelentés a TV2 eladása miatt

Gazdasági csalást gyanít az MSZP és az Együtt–PM: szerintük a TV2 tényleges tulajdonosai nem a vevőként megnevezett társaságok.
Találatok: [11]  Oldalak:   1 2   >  >>

Akták

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

A Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta a volt APEH-elnök, Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó cégek - többek között az átláthatatlan tulajdonosi hátterű Közgép Zrt. - sorra nyerik a...
Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

Fővárosi hirdetőoszlop-mutyi

2015. szeptember 30.-án a főváros rendkívüli felmondással megszüntette a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó MAHIR Cityposter Kft.-vel kötött szerződését. A beterjesztő, Kocsis Máté szerinte...
Origo-ügy

Origo-ügy

2014 júniusában váratlanul felmondott az Origo vezetése a lap főszerkesztőjének, Sáling Gergőnek. Sajtóhírek szerint Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető csúcsminiszter nyomására, aki túl...

Intézmények

Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI