language

Intézmények:

Kód Piac- Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

közbeszerzés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

236 millióból jön az újabb kormányzati kampány - itthon és külföldön is

A közbeszerzés tárgya az "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása".

Jó bornak nem kell cégér, de azért a magyar állampapírt 1,4 milliárdért reklámozzák

Ismét nagyértékű megbízást kaptak Balásy Gyula cégei a Kommunikációs Hivataltól, ezúttal az Államadósság Kezelő Központ Zrt.-nek (ÁKK) dolgoznak majd 1,4 milliárd forintért. A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött összegzés szerint a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. ezúttal a magyar állampapírokat reklámozzák majd.

5,9 milliárdból jön az újabb plakátkampány

Balásy Gyula cégei szállítják majd, a témáról még nem tudni semmit.

Újabb, 5,9 milliárdos plakátkampányt indít a kormány

A lebonyolító természetesen Balásy Gyula két cége. De segít majd a Századvég is.

Az új médiakirály, aki el is hiszi a fideszes propagandát

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője már az első nemzeti konzultáció, vagyis 2005 óta dolgozik a Fidesznek, de sokáig csak másodhegedűs lehetett. 2016 után azonban hirtelen a kisebb beszállítóból a kormányzati propaganda number one ügynöksége lett. Az egykori art director szerény, visszahúzódó alkat, és ismerői szerint telitalálat a Fidesznek. Balásy ugyanis a rábízott feladatokat nemcsak elvégzi, de valóban át is éli a kormányzati sikerpropagandát, illetve a negatív kampányok üzeneteit.

Hatvanmilliót költenek arra, hogy hirdessék, épül az új Puskás Stadion

Bár csak 2019 végére készül el, már az idén is 60 millió forintot költhet az állam az új Puskás stadion építésének kommunikációjára. Az erről szóló közbeszerzést április 6-án, azaz két nappal az országgyűlési választások előtt írták ki, mostanra pedig az eredmény is megvan.

Rogán év végi hajrája: még 7 milliárddal olajozzák a kormánypropagandát

Újabb több mint 7 milliárd forintot költhet az adófizetők pénzéből a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kormányzati kampányra. Ez már a hatodik etapja lesz az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” szóló – az országot ellepő plakátok alapján praktikusan menekültellenes és sorosozó – kampányfolyamnak. A sorozatra összesen csaknem 20 milliárd forintot költött már a Rogán Antalra bízott állami propagandagépezet tavaly november óta.

Na, melyik közvélemény-kutatót bízta meg a Magyar Olimpiai Bizottság?

11 millió forintért kell kikutatnia a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-nek a Magyar Olimpiai Bizottság megbízásából, hogy milyen kommunikációs stratégiával érdemes meggyőzni a magyar közvéleményt arról, hogy jó lenne 2024-ben olimpiát rendezni Budapesten.

Hét cég nyerte Lázárék 2,9 milliárdos tenderét

Két-két cég közös ajánlattevőként három társaság pedig önállóan nyert el egy-egy részt a Miniszterelnökség 2,9 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs nyílt közbeszerzéséből - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Találatok: [9]  Oldalak:   1