language

Intézmények:

Közgép Zrt. highlight_off

Lapok:

VS.hu

Az online portál 2013 november 5-én indult el, eredeti terv szerint középen álló szerkesztőtáborral, mely tartózkodik a markáns véleménynyilvánítástól. 2014 augusztus végéig Kerényi György volt a portál főszerkesztője, ám ő hamarosan lemondott, miután egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy a lap valójában Szemerey Tamás érdekeltségébe tartozik, aki Matolcsy György jegybankelnök unokatestvére. A VS ebben az időben támogatásokat kapott a jegybank alapítványaitól, ami megkérdőjelezte a független működést.  2016-ban látta napvilágot azok az adatok, amelyekből egyértelművé vált, hogy ki áll a portál és az azt kiadó New Wave Production Kft. mögött. Ekkor az addigi a portálnál dolgozók közül szinte mindenki felmondott. A lap végül hosszú agónia után 2019. februárjában szűnt meg, miután a New Wave több áttételek keresztül a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) sodródott.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Homályban maradhat, kik trükköznek az EU-pénzekkel

Csak tavaly nyolc gyanús ügyet talált Magyarországon az Európai Csalás Elleni Hivatal, vagyis az OLAF. Hatnál a kormány is elismerte, hogy valami nem stimmelt az EU-s pénzek felhasználásánál. Az uniós hivatal azonban soha nem közöl konkrétumokat, az állam pedig nem töri magát, hogy elárulja, kik hogyan éltek vissza az uniós pénzekkel. Nem csoda: a Közgép, az Elios és a Belváros is érintett lehet OLAF-vizsgálatban.

A GVH kapott egy fülest az M4-esről

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálni kezdte az M4-es építése közben felmerült kartellgyanút. Egy bejelentés miatt vizsgálódnak. A kormány március végén közölte: az EU kartellgyanút jelzett egy olyan építkezésnél, amelyben a Közgép is részt vett.

FELFELÉ ALKUDVA NYERT KÖZBESZERZÉSI TENDERT A KÖZGÉP

Megint kapott egy állami megbízást Simicska Lajos cége, és még a becsült árat is fel tudta tornázni. A közbeszerzést kiíró cég vezetője a Fidesz egykori névadója.

Hiába nyert a Közgép 12 milliárdot, Simicska még mindig nem örülhet

A Swietelsky, a Strabag és a Közgép építheti a budai fonódó villamoshálózat egy részét. A Közbeszerzési Értesítőben megjelent tendergyőzelem még nyár eleji döntés.

Brüsszel erős jelzést küldött, több tízmilliárdot bukhatunk

Egy uniós hatóság, majd annak nyomán a magyar Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) is versenykorlátozó feltételnek minősítette közeli aszfaltkeverő-telephez kötni az útépítési tendereken való indulást. Mindez sokba kerülhet az államnak és az adófizetőknek.

Ezek az Orbán-Simicska csata hadszínterei

Simicska Lajost az ellenzék oligarchaként, Orbán Viktor nemzeti nagyvállalkozóként emlegette eddig. Ma már a küzdelmüktől hangos a sajtó. Hogyan jutottak idáig?
Találatok: [8]  Oldalak:   1