language

Személyek:

Kuna Tibor highlight_off

Kulcsszavak:

Kuna Tibor

Kuna Tibor a Young & Partners és a Trinity International Communications nevű cégek vezetője.
1999-től az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa, ahonnan 2003-ban a Stratégiai és Fejlesztési Főosztály vezetőjeként szerel le.
2003-tól a Full-Data Csoport pr és kommunikációs igazgatója
2003-tól a kabinettitkár a FIDESZ országgyűlési frakciójánál
2005-től a Merlin Communications Magyarország stratégiai igazgatója.
2008-tól a Young & Partners ügyvezetője, vezető tanácsadója, emellett 2009-től a FIPRA magyarországi vezető pr tanácsadója is.

 

Fotó: Átlátszó

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>

Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?

A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.

Kisajtolna még pár milliót az állami botránycégből a körözött volt gazdasági igazgató köre

Négy cég is pereli a 2017-es vizes vb-t szervező céget, ebből kettő köthető a vállalat korábbi gazdasági igazgatójához, aki ellen hat elfogatóparancs van érvényben.

Tízezer forint bevételből is lehet 1,2 milliárd profitot csinálni, csak egy elszúrt állami sportprojekt kell hozzá

Egy elfelejtett, két állami cég közötti jogvita éledt fel, és ebből profitált nagyot a 2017-es világbajnokságot szervező, rengeteg botránnyal érintett Bp2017 Kft.

El sem számoltak az előzővel, máris beleugrottunk egy újabb vizes világbajnokságba

Emlékeznek arra, amikor kiálltak a budapesti, 2017-es vizes világbajnokság szervezői és fillérre lebontva, szerződéseket megmutatva részletesen beszámoltak arról, mire mennyit költöttek?

Ezek a cégek adják az adójukat a költségvetés helyett Felcsútra

Állami cégek, Mészáros Lőrinc cégek, közbeszerzések bajnokai. Ezeket találtuk azon a birtokunkba került listán, ami összegzi, milyen cégek, kinek és mennyi sportcélú taót utaltak az elmúlt öt évben.

Utólag papírozták le a vizes vb 230 milliós kampányát, már ha egyáltalán volt

Még azelőtt lezavarták a vizes vb 230 milliós utókommunikációs kampányát, hogy aláírták volna róla a szerződést. Ezt állítja egy írásbeli kérdésre adott válaszában Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) parlamenti államtitkára.

Háromperces videó készülhetett 230 millióért a vizes vb-ről, de nem használták semmire

230 millió ezért a filmért? Jézus Úr Isten. Hát ez kurva jó. Így reagált egy filmes szakember, amikor megtudta mennyiért készülhetett az a szűk 3 és fél perces videó, ami állítólag a vizes világbajnokság utókommunikációját szolgálta volna. A “kampányról” sokat elárul, hogy hosszú hónapokig próbáltuk kideríteni, konkrétan mire ment el a negyedmilliárd forint, de csak a közelmúltban sikerült megszereznünk a filmet.

Országimázs helyett a kormánymédia épült a vizes vb reklám-milliárdjaiból

Tavaly április óta próbáltuk megtudni, hogy mi lett azzal a pénzzel, amit elvileg a tavalyi budapesti vizes világbajnokság külföldi reklámjaira kellett volna költeni. Hosszas nyomozás után kiderítettük, hogy lényegében egyáltalán nem hirdették az eseményt külföldön.

Az állam helyett a családjának fizet adót Kuna Tibor cége

A tao-támogatások rendszere, vagyis az, hogy a cégek a társasági adójuk egy részéből sportcsapatokat vagy kulturális egyesületeket is támogathatnak, a kormány egyik leginkább féltve őrzött titka. A kormány már többször akart törvényt módosítani, hogy ne kelljen kiadnia az adatokat arról, melyik cég melyik focicsapatot mennyi közpénzzel támogatta, vehemensen harcolt az ellen az értelmezés ellen, hogy a tao-támogatás közpénznek minősül, így pedig az ezzel kapcsolatos adatok közérdekűek, sőt, egyes minisztériumok inkább bűncselekményeket követnek el, mintsem hogy eleget tegyenek a jogerős bírói döntésnek, és kiadják a tao-program adatait.Nem is teljesen csoda, hogy a kormány szeretné titokban tartani ezt a rendszert – máskülönben ugyanis olyan történetek kerülnének nyilvánosságra, mint amiről ez a cikk is szól. Olyan dokumentumokhoz jutottunk hozzá, amelyekből kiderül: A KORMÁNY EGYIK KEDVENC PR-ÜGYNÖKSÉGE A TULAJDONOS APÓSÁNAK FIZETI AZ ADÓJA EGY RÉSZÉT AZ ÁLLAMKASSZA HELYETT.
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>