language

Kulcsszavak:

diplomácia highlight_off

Intézmények:

Magyar Fejlesztési Bank (MFB) highlight_off

Magyar Fejlesztési Bank (MFB)

A Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság (MFB Zrt.), vagy röviden Magyar Fejlesztési Bank a magyar állam tulajdonában lévő, szakosított hitelintézet.

Az MFB Zrt. az állam nevében a Diákhitel Központ Zrt.-ben és a Regionális Fejlesztési Holding Zrt-ben gyakorol tulajdonosi jogokat 

Az MFB Zrt. a következő főbb gazdálkodó szervezetekben rendelkezik tulajdoni részesedéssel: Garantiqa Hitelgarancia Zrt., MFB Invest Befektetési és Vagyonkezelő Zrt.,  MFB-Ingatlanfejlesztő Zrt., MKK Magyar Követeléskezelő Zrt.

Az MFB Zrt. a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.-ben gyakorol tulajdonosi jogokat.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

53 milliárdos hitellel lett Fidesz-közeli tulajdonosa a cseh repülőgépgyárnak

Az adósság úgy is hatalmas összeg, hogy a magyar kormány is kötelezettséget vállalt a visszafizetésére.

A magyar kormányszóvivő férjéé lett a legnagyobb cseh repülőgépgyártó

A korábban aláírt szerződés szerint most lett hivatalosan is Szalay-Bobrovniczky Kristóf cége, a HSC Aerojet a katonai kiképző és könnyű harcászati gépeket gyártó cseh Aero Vodochody tulajdonosa.

A kormány állami kezességet ad a kormányszóvivő férje 53 milliárd forintos hiteléhez

Szalay-Bobrovniczky Kristóf cége 150 millió eurós hitelt vesz fel a Magyar Fejlesztési Banktól. A pénz a cseh Aero Vodochody repülőgépgyár megvásárlásához kellhet.

Új holdudvar Orbán körül

Mivel Simicska Lajos háborúba keveredett egykori legszorosabb szövetségesével, Orbán Viktorral, a kormányfő új személyeket és cégeket hozott nyertes helyzetbe. Az új szereplők sem ismeretlenek, hiszen már korábban is felbukkantak a Fidesz és Orbán körül, de úgy tűnik az új, formálódó gazdasági csoportban senkinek nem lehet olyan kitüntetett, önálló szerepe, mint Simicskának volt.

Csinos kis összegbe kerül a Budapest-Belgrád vasútvonal

A Budapest és Belgrád közötti 374 kilométeres vasúti pályából egy 40 kilométeres szerb szakaszt már modernizáltak, így 334 kilométer hosszan kell a vasútvonalat kétvágányúvá tenni, villamosítani és alkalmassá tenni a magas végsebességű közlekedésre. A Magyar Fejlesztési Bank vezeti a pénzügyi tárgyalásokat, amelyek során a legfontosabb feladat a kivitelezésben való kínai részvétel arányának és a finanszírozási feltételeknek az összehangolása. Az előzetes becslések szerint a beruházás költsége 2,89 milliárd dollár lesz - közölte Szijjártó Péter.
Találatok: [5]  Oldalak:   1