language

Kulcsszavak:

gazdálkodás highlight_off

Intézmények:

Magyar Idők (újság) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Pár ábra megmutatja, hogy mennyire nem a piacról él a kormányközeli média

A Mediaworksnek több mint kétezer vevője volt tavaly év végén, de a pénz háromnegyedét az állami hirdetéseket elosztó New Land Mediától várták.

Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák

Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.

A választás előtti napokban a Magyar Időkben és a Magyar Hírlapban hirdetett a CÖF az MVM-támogatásból

Az áprilisi országgyűlési választás előtt 5-5 alkalommal jelentették meg a “Kufárok, a haza nem eladó!” üzenetű hirdetést a két kormányközeli lapban összesen 2,2 millió forintért. Emellett gyártattak két ilyen feliratú molinót is 1,3 millió forintért, amiket a CÖF elnöke, Csizmadia László cégének egyik épületére tettek ki.
Találatok: [3]  Oldalak:   1