language

Személyek:

Liszkay Gábor highlight_off

Intézmények:

Magyar Idők (újság) highlight_off

Liszkay Gábor

Liszkay Gábor (Debrecen, 1956. –) magyar ügyvéd, újságíró.

 

Liszkay Gábor az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán diplomázott. Tizenöt évig volt a Magyar Nemzet tulajdonos-főszerkesztője. A G-nap után, két évtizedes együttműködést feledve elhagyta Simicska Lajost, új kormánylapot (Magyar Idők) gründolt, majd átvette a Mediaworks-médiacsoport irányítását. 2018 szeptemberében kezdte el működését a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány, mely 10 médiavállalkozásban szerzett többségi tulajdont 2018november 28-ig. Az alapítvány kuratóriuma a médiavállalkozások jövőbeli működtetésével kapcsolatos feladatok elvégzésére Liszkay Gábort kérte fel.


Hamvay Péter: A lapszöktető: hogy lett Liszkay Gábor a fideszes média kulcsfigurája? (HVG)


fotó: Mediaworks

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>

Orbán nem viccel: szerinte közérdek, hogy létrejöjjön a fideszes propagandabirodalom

Nemzetstratégiai jelentőségű lett a kormány médiabirodalma

Sem a Médiatanács, sem pedig a Versenyhivatal így nem vizsgálhatja az összeborulását.

Több mint 30 milliárdos ajándékot kapott oligarcháitól a NER

Összeszedtük, hogy a Fidesz-közeli vállalkozók közül ki mennyit költött azokra a médiumokra, amelyeket most ingyen adott át egy alapítványnak.

Liszkay nyaralójában összpontosul a fideszes média

Az újságírókkal még nem közölték, milyen változást hoz, hogy munkahelyüket a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnak ajándékozták.

Mészáros névleg is betolja médiabirodalmát a fideszes centrumba

Mészárós Lőrinc újabb lapokat zsákmányolt be: az MTI közlése szerint a Mészáros tulajdonában álló Talentis Group Zrt. felvásárolta a Magyar Idők kiadóját, közvetett tulajdonába került a Lapcom és a az Inform Média. A legújabb közlemények szerint pedig a Szabad Föld és az ezt kiadó Mezőgazda Lap- és Könyvkiadó vállalat (természetesen többi kiadványával együtt) szintén Mészáros cégéhez került.

Teljesen irracionálisan költ el milliárdokat az állam a sajtóban

A hasonló tematikájú lapok közül gyakran a legkisebb példányszámúnak jut a legtöbb állami hirdetés. Ez derül ki a 2017-es éves beszámolók és a tavalyi állami reklámköltések összevetéséből. A számokból egyértelműen látszik, hogy semmit nem számít, hány emberhez jut el az üzenet, csak az a fontos, hogy kinél költik el a milliárdokat.

Így lett Mészáros Lőrinc gyémántfokozatú adósból hitelező

A kormányközeli médiafelvásárlások sorához van köze a bankjának, az MKB-nek. Jutott a hitelekből a hozzá és üzlettársaihoz köthető vállalkozásoknak is.

Kétmilliárdból reklámozta magát a kormánymédiában az MVM

Elképesztő összegű közpénzt fordított saját tevékenységének reklámozására az MVM Zrt., több mint 2,2 milliárd forintos reklámköltséget fizettek ki kormányközeli médiumoknak 2016 eleje óta – derítette az LMP.

LMP: Még el sem indult a paksi bővítés, Mészáros és Habony már keresett rajta

Eddig 160 millió forintot kapott az atombizniszbe minap beszálló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és Pannon Lapok Társasága Kft. azért, hogy a paksi bővítést reklámozzák. A Lehet Más a Politika készített táblázatot az állítólagos összes reklámköltésről, amely csaknem 1,2 milliárd forintot tesz ki.

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Lassan befejeződik a nem-kormánypárti média felvásárlása, miközben másfél év alatt szinte a semmiből felépült az új, Simicska-cégek nélküli orbánista médiaportfólió. Az 1 milliósra mért elérésű Origo mellett a TV2, az új bulvár-portfólió, az ugyancsak egymillió olvasót elérő vidéki laphálózat és a szépen hálózatosodó rádióadók sosem látott, politikailag homogén tulajdonosi struktúrájú médiabirodalommá állnak össze. Az akvizíciók és a működtetés költségeit részben a magyar költségvetésből átcsatornázott pénzek, részben a tulajdonos stróman-oligarcháknak juttatott uniós finanszírozású projektek haszna fedezi.
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>