language

Intézmények:

Magyar Turizmus Zrt. highlight_off

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége

Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.

Simicska csapata járt jól a túlköltekező kormánnyal

A Miniszterelnökség közel egymilliárd forintot fizetett ki nyolc hónap alatt önmaga reklámozására az IMG médiaügynökségnek, kétszázmillió forinttal többet, mint amennyit egy évre terveztek. A kampányok elszámolása alapján a cég piaci áron dolgozik, de az átlagosnál jóval többet hirdet köztéren a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési felületeken, valamint a kormányhoz közeli médiában.

Milliárdos állami megbízást kapott a volt MFB-vezér cége

A Miniszterelnökség 550 millió forintos keretszerződést írt alá az Inter Media Group (IMG) médiaügynökséggel a 2013-2014-es évekre vonatkozó kormányzati kommunikáció egyes feladatainak teljesítésére – derült ki a hétfőn közzétett megállapodásból. A szerződés 2014. május 31-ig érvényes, és az értéke – ha a megrendelő kívánja – további 495 millió forinttal megemelhető.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.

Kinek válság, kinek aranykor

Miközben a válság sújtotta médiapiacon sokan a túlélésért küzdenek, egyesekre rámosolygott Fortuna, és az állami hirdetéseknek köszönhetően egyre jobb üzleti eredményeket érnek el. A hazai médiapiac a pénzügyi világválság 2008-as kirobbanása óta folyamatosan szűkül, a hirdetési bevételek csökkenése miatt számos szereplő kényszerült lehúzni a rolót, mások nadrágszíjhúzással próbálják átvészelni az ínséges időket.

Arat az állami tendereken az IMG

Továbbra is zsinórban nyeri az állami megbízásokat az I.M.G. Inter Media Group (IMG) nevű médiaügynökség. A kft. igazgatója szerint sikerük titka a munka és nem a cégtöbbséget tulajdonló első Orbán-kormány alatti MFB-vezér, Patonai Péter.
Találatok: [8]  Oldalak:   1