language

Intézmények:

Lapok:

mfor.hu highlight_off

mfor.hu

A Menedzsment Fórum egy 2000-ben alapított online gazdasági lap. Kiadója a Menedzsment Fórum Kft, melynek ügyvezetője Pásztor András, főszerkesztője Gáspár András. Gazdasági- és pénzügyekkel foglalkozik, elemzéseket készít, illetve oknyomozó újságírással is foglalkozik.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Lázár János döntött: változik a MÁV és a Volán vezetése

A MÁV, a MÁV-Start és Volánbusz vezetésében is elválik egymástól az elnöki és a vezérigazgatói pozíció.

Milliárdokat ér valakinek az állam után takarítani

Ez egy igazi sikersztori: az állami megrendelésekkel kitömött B+N Referencia Zrt. éppen akkor fut 36 milliárd forintos rekordévet 2019-ben, amikor arra készül, hogy egy leánycégével betörjön az állam által felszámolásra ítélt Malév GH piacára a reptéren.

11 milliárdos melót nyert meg Jászai Gellért 4iG-je és a T-Systems

Feladatuk a MÁV és a Volán társaságok e-jegy rendszerének kiépítése. A közlekedés informatikai rendszer (melynek része az elektronikus jegyértékesítés, az integrált menetrendi rendszer és az elektronikus ügyfélszolgálat is) várhatóan 2020 végére épül ki, és nettó 11,15 milliárd forintból valósul meg. A Mészáros-közeli 4iG az új magyar sikercég. Ezeknek tapsolhattak az elmúlt hetekben: 1,9 milliárdos munka a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalnak 19 milliárdos munka a BKV-nak 2,7 milliárdos munka az MVM-csoporthoz tartozó MVMI Informatikai Zrt.-nek

Már kint is van a pályázat a Budapest-Belgrád vasútvonal hazai szakaszának felújítására

Ahogy Orbán Viktor hétfő délelőtt megígérte, megjelent a Budapest-Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházása részeként a Soroksár és Kelebia közötti, 152 kilométer hosszú vasútvonalra vonatkozó tervezés-kivitelezés beszerzési eljárás részvételi felhívása a MÁV honlapján, valamint a hirdetményt feladták az Európai Unió Hivatalos Lapjában.

78 km vonattal: ami 20 éve 75 perc volt, ma már 95

Már többször beszámoltunk Magyarország keleti régiójának közlekedési helyzetéről, mely a közeljövőben várhatóan semmilyen érdemi fejlődésen nem fog átesni. Legalábbis ez szűrhető le abból, hogy az eredeti elképzelésekkel ellentétben végül kikerült a Mátészalka-Debrecen vasútvonal az uniós fejlesztési listából. Pedig a vonalon évente 825 ezer ember közlekedik átlagosan. A szakasz felújításának szükségére újabb tény világít rá, melyre a Mátészalkaleaks talált rá. A kezük ügyébe került egy régi, 1997-es menetrend, ami szerint abban az évben a Mátészalka-Debrecen 78 kilométeres távolságot a vonat mindössze 75 perc alatt tette meg.

Félmilliárdért isszák Mészáros Lőrinc vizét a MÁV-nál

Két éven át közel félmilliárd forint értékben fog Mészáros Lőrinc vállalkozása védőitalokat szállítani a MÁV-nak, derül ki a szerződéseket listázó dokumentumból.
Találatok: [9]  Oldalak:   1