language

mfor.hu

A Menedzsment Fórum egy 2000-ben alapított online gazdasági lap. Kiadója a Menedzsment Fórum Kft, melynek ügyvezetője Pásztor András, főszerkesztője Gáspár András. Gazdasági- és pénzügyekkel foglalkozik, elemzéseket készít, illetve oknyomozó újságírással is foglalkozik.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

A még meg sem jött uniós pénzből építené Mészáros Lőrinc Magyarország legdrágább vasútvonalát

A magyar Helyreállítási Terv egy része biztosan jó helyre kerülne: A V-Híd kilométerenként 4,85 milliárdból korszerűsítené a sík terepen futó Békéscsaba-Lőkösháza vasútvonalat. Ilyen drágán még nem épült Magyarországon vasútvonal.

21 helyett 35 milliárdért épül újjá a Debreceni Főpályaudvar

A második eljárás során sem érkeztek olcsóbb ajánlatok, sőt, tovább emelkedett az ár.

Kormányközeli haver állt be Mészáros eszéki focicsapata mögé

Újabb támogatók érkeztek a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő eszéki focicsapat szponzorai közé.

2 milliárddal drágábban taposhatja a pécsi szennyvizet a Strabag

A jelentős árnövekedés után már 7,5 milliárd forintnál jár a helyi szennyvíztisztító telep fejlesztése. Ez a projekt egyébként a kartellgyanús, 420 milliárdos gigaberuházás része, melynek kapcsán az OLAF több szabálytalanságot is feltárt.

4 milliárddal drágul a Liget Projekt

A Közbeszerzési Értesítő szerint ma egy múzeumi háttérintézmény, az Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központ drágulásával nőttek több, mint 4 milliárddal a Liget Projekt költségei.

Kósa szólt előre, de ez kemény: 62 százalékkal drágult a debreceni projekt

Kósa Lajos egy helyi lapnak adott interjújában már jelezte: az építőipari anyagárak és a szakemberhiány miatt drágulhat a debreceni intermodális központ beruházása. Most kiderült, 21 helyett 34 milliárdból lehet megcsinálni.

8 helyett 12 milliárdért alakít ki műhelyt az Operaháznak a Strabag

Úgy tűnik, végre sínen van az évek óta egy helyben topogó Eiffel-csarnok projekt. Az uniós közbeszerzési értesítőben szombaton megjelent hirdetmény szerint a megrendelő Magyar Állami Operaház megegyezett a Strabag Építő Kft.-vel, így a cég szedheti ráncba a leromlott állapotú ipari műemléket.
Találatok: [8]  Oldalak:   1