language

Intézmények:

HG 360 Reklámügynökség Kft. highlight_off
Miniszterelnökség highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

Miniszterelnökség

A Miniszterelnökség Magyarországon a miniszterelnök munkaszervezete. Élén Lázár János állt 2012-től 2014-ig a miniszterelnökséget vezető államtitkárként, azt követően miniszterelnökséget vezető miniszterként. 2018. május 18-ától, a negyedik Orbán-kormány megalakulásától a Miniszterelnökséget Gulyás Gergely vezeti.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [9]  Oldalak:   1

Másfélmilliárd forintos kommunikációs kampány adataiért pereljük a Miniszterelnökséget

2015. augusztus 4-én gyorsított, meghívásos közbeszerzési pályázatot hirdetett meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a kormányablakok népszerűsítésére. A pályázat benyújtására 10 napos határidőt tűztek ki. A gyorsított meghívásos tenderre egy ajánlat érkezett, a HG 360 Reklámügynökség Kft. meg is nyerte a nettó 1 574 803 149 forintos (bruttó 2 milliárd) tendert.

5,1 milliárd forint állami megbízást kaptak a Rogán szomszédjához köthető cégek

Csak 2015-ben 3 milliárd forint értékű közbeszerzést nyertek a Csetényi Csabához köthető cégek.

A kormány kiadta, kikkel szerződött le a Rogán vezette propagandaminisztérium

Nyilvánosságra kerültek a Rogán Antal vezette "propagandaminisztérium" első szerződései: a "szomszéd" Csetényi Csaba mellett feltűnik egy informatikus is, aki az augusztus 20-i tűzijáték megszüntetésére egykor sikeres Facebook-kampányt indított, ami aztán megalapozta a tűzijáték költségvetésének csökkentését.

12 milliárdot takarít be jövőre a kommunikációs tenderek nagy varázslója

Kuna Tibornál kevesen nyertek több közpénzt az Orbán-ciklusok idején. Főleg állami és államközeli megbízásai révén az ország legnagyobb kommunikációs ügynökségeit építette fel. Kuna a külügyminiszter, Szijjártó Péter jó barátja, de újabban Seszták Miklós fejlesztési miniszterhez is közel került. Saját bevallása szerint gazdagságát és befolyását Isten kegyelmének köszönheti.

“Üzleti titok”, hogy mennyit fizetett a kormány a PestiSrácoknak és a TV2-nek a menekültellenes kampányért

A külföldön már humanitárius katasztrófaként emlegetett magyarországi menekültkérdést a betonon fekvő emberek elé állított rendőrsorfalban megtestesülő erődemonstrációval, és hangos kommunikácóval “kezelő” kormány 380 milliót költött a bevándorlásról és terrorizmusról szóló konzultáció hirdetéseire. Azt azonban titkolja a Miniszterelnökség, hogy melyik újságnak, rádiónak és tévének pontosan mennyit is fizettek a menekültellenes hangulatkeltésben való részvételért.

Rendkívül sürgős volt a kormánynak a sikerkampány

Hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzésen választotta ki a kormány A Magyar Reformok Működnek-kampány ügynökségeit. Az indoklás szerint azért, mert a kormány számára előre nem látható okból sürgős volt. Hogy mi volt ez a sürgősség, azt nem árulták el.

Hét cég nyerte Lázárék 2,9 milliárdos tenderét

Két-két cég közös ajánlattevőként három társaság pedig önállóan nyert el egy-egy részt a Miniszterelnökség 2,9 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs nyílt közbeszerzéséből - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Találatok: [9]  Oldalak:   1