language

Intézmények:

Mahir Cityposter Kft. highlight_off
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [4]  Oldalak:   1

Garancsi az új plakátfiú

Folytatódik a magyar gazdaság simicskátlanítása. A folyamat legújabb állomása, hogy Orbán Viktor barátja, a Videoton FC tulajdonosa, Garancsi István vásárolta meg a reklámpiacon szereplő spanyol–magyar ESMA Zrt. részvényeinek 100 százalékát. Az ESMA megszerzésével Garancsi most Simicska Lajos területére nyomul be. A cég a közterületi reklámpiacon aktív ugyanis – ez az a terület, ahol Simicska Mahir Zrt.-jének is fontos pozíciói vannak. Illetve – úgy tűnik – már csak voltak.

Így lett egyeduralkodó a kormány kedvenc ügynöksége: IMG-sztori 2.

Bár a kulcsszereplők makacsul hallgatnak, közvetett forrásokból nagy vonalakban rekonstruálni lehet, hogyan vált az állami hirdetések terén egyeduralkodóvá egy apró reklámcég. A tízmilliárdnyi közpénzt mozgató IMG alapítója néhány éve még hadban állt a Fidesz mögött álló üzletemberekkel, de a 2010-es kormányváltás nagy változásokat hozott, miközben fontos emberek nagy számokkal dobálóztak. Az IMG-történet második része.

Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban

A listaáras adatok alapján korábban soha ennyire nem favorizált közterületi céget az állami szektor, mint a kormányváltás óta a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimontot.

Reklámozás barátok közt

A tavalyi nemzeti konzultációnál "bevált" I.M.G. Inter Media Group Kft. végzi a most zajló újabb állami levelezgetés népszerűsítését. A 308 millió forintból több, Simicska Lajoshoz köthető felületen, így a BKV járművein, a Mahir oszlopain és óriásplakátokon is hirdetik a gazdasági témájú konzultációt, de jutott sajtóhirdetésre is - például a Magyar Nemzetben.
Találatok: [4]  Oldalak:   1