Támogasd a K-Monitort! K-Monitor a Facebookon
K-Monitor
Ft
Az elmúlt évek becsült kárösszege.
Korrupció, Közpénz, Közbeszerzés, Kartell
Címkék
Intézmények:
Népszava (újság) [X]
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>

Teljesen irracionálisan költ el milliárdokat az állam a sajtóban

A hasonló tematikájú lapok közül gyakran a legkisebb példányszámúnak jut a legtöbb állami hirdetés. Ez derül ki a 2017-es éves beszámolók és a tavalyi állami reklámköltések összevetéséből. A számokból egyértelműen látszik, hogy semmit nem számít, hány emberhez jut el az üzenet, csak az a fontos, hogy kinél költik el a milliárdokat.

Lesz állami reklám a Népszavában? – ígéretet már kaptak

A klasszikus 70-30-as békeidők mutyijai kísértenek a Népszava-üzlet sztorijában. Minden jel arra mutat, a legmagasabb fideszes berkekben is áldásukat, sőt, híreink szerint az állam hirdetéseit is adják arra, hogy a szoci Puch László tulajdonolja a balos kiadót, az egykori Geomédiát. Gál J. Zoltán veszi a kalapját.

Népszava-vevőjelölt: nem voltak politikai motivációink

A Népszava korábbi vevőjelöltjének, a liechtensteni XXI. Century Invest AG-nek nem voltak politikai motivációi és nem állnak kapcsolatban a Habony Árpád hitelezőjeként emlegetett Tombor Andrással, Orbán Viktor volt biztonságpolitikai főtanácsadójával - közölte Illés Géza Márton, a társaság jogi képviselője.

Tombor András felé vezetnek a Népszava-eladás szálai, borulhat az üzlet

Magyar származású svájci VIP-bankár került be a Népszava-vevő liechtensteini cég igazgatóságába. Bárdoly-Küzmös Ferdinánd mások mellett a volt emirátusi magyar konzullal bulizott Dubajban. Még érdekesebb lehet azonban, hogy a „liechtensteiniekkel” kapcsolatban áll egy olyan ügyvéd, akit idehaza a mostanában Habony Árpád hitelezőjeként emlegetett Tombor Andráshoz szokás kötni.

Továbbra sem jegyezték be Liechtensteinben a Népszava állítólagos vevőjét

Továbbra sem jegyezték be a liechtensteini cégbíróságon a XXI Century Invest nevű céget, sőt egyelőre kérelem sem érkezett ilyen nevű társaság regisztrálására. Erről a cégről harangozták be nemrég, hogy a Népszava-Vasárnapi Hírek-Szabad Föld laptrió tulajdonosa lesz, s erős bástyát épít a szocialista média romjain. A halogatás összefügghet a Class FM körüli bonyodalmakkal.

Orbán-stróman vagy a balos média megmentője a Népszava svájci vevője?

A Jókai térre, a volt MSZP-székházba költözik információink szerint a Népszava, a Vasárnapi Hírek és a Szabad Föld, miután az újságokat a napokban veszi át a svájci Marquard-csoporthoz közeli liechtensteini cég. A Magyar Hírlap egykori tulajdonosáról sokan találgatják, vajon ő is Orbán Viktor érdekei szerint cselekszik-e, mint a Népszabadságot bedöntő osztrák Heinrich Pecina. Aki azt reméli, hogy talán mégsem, azzal is érvelhet, hogy 2014 óta a Marquard üzlettársa – idéntől közvetve a Class FM-ben is – Michael J. McNutt, aki kegyvesztett orosz ex-oligarcha ügyvédje egy londoni perben.

Pecina az újságírókra fogja, hogy nem indul újra a Népszabadság

A Népszabadságot is kiadó Mediaworks tulajdonosának, a Vienna Capital Partners vezetője a lapnak - az MTI lapszemléje szerint - azt mondta, hogy megbocsáthatatlan hiba, hogy a magyarországi menedzsment rosszul kommunikált, és alábecsülte az ellenséges reakciókat. Mivel a korábbi egyeztetések meghiúsultak, a helyi vezetésnek pár napra be kellett zárnia a lapot, hogy az alkalmazottakat tárgyalóasztalhoz ültesse. Az újságot újra akarták indítani a szerkesztőség bevonásával, azonban a lap munkatársai inkább a fizetésük, mintsem az újság jövője miatt aggódtak.

Simicska médiabirodalmának vezetői nem kérnek a "Népszavás" fordulatból

Valóban lelkiismereti okból nyújtották be lemondásukat – egy kivételével – a Simicska Lajoshoz kötődő médiabirodalom vezetői – értesült az érintettek köréből a PestiSrácok.hu. A kenyértörésre azért került sor mert Simicska ma reggel gyakorlatilag hadüzenetet küldött Orbán Viktornak a cégei által is támogatott Népszavában.

Új frontok a médiaháborúban

Ismét figyelmeztető üzenetként értékelheti a Simicska-birodalom, ha a közeljövőben valóban feláll az állami háttérintézmények kommunikációs ügynöksége, a versenypiac pedig a reklámágazat „trafikos” államosításától tarthat.
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>

Akták

A Népszabadság felfüggesztése

A Népszabadság felfüggesztése

2016. október 8.-án a Mediaworks kiadó felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes változatát. A szerkesztőségnek másnap kellett volna visszaköltöznie a Bécsi úti székházba, a Népszabadság...
Simicska-közeli cégek állami megbízásai

Simicska-közeli cégek állami megbízásai

A Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta a volt APEH-elnök, Simicska Lajos érdekeltségi körébe tartozó cégek - többek között az átláthatatlan tulajdonosi hátterű Közgép Zrt. - sorra nyerik a...
Orbán-Simicska háború

Orbán-Simicska háború

Simicska Lajos, Orbán ismert egyetemi szobatársa és barátja, a Fidesz gazdasági háttérembere hatalmas cégbirodalma révén, leginkább különböző állami megrendelésekből tett szert milliárdos...
BKV-ügyek

BKV-ügyek

A „BKV-ügy” a 2009 nyarán kirobbant, a BKV túlzott végkielégítési, valamint a korábbi, a cég számára állítólagosan aránytalanul hátrányos szerződéskötések körüli botránysorozat, mely...
Kulcsár-ügy

Kulcsár-ügy

Szász Károly PSZÁF elnök 2003 nyarán történt megveretése után kapott fokozott figyelmet a Pannonpast ügyében végzett PSZÁF vizsgálat. Ebből kiderült, hogy a K&H Equities jelentős szerepet játszott...
MVM-ügyek 2005-2008

MVM-ügyek 2005-2008

Kocsis István vezérigazgatósága idején az MVM számos gyanús ügyletet kötött. Az energiavállalat e szerződések alapján nagy összegeket utalt át ismeretlen hátterű offshore cégeknek, de a szerződésben...
Belépés
Regisztráció
Támogatás
Cikk beküldése
Hírlevél
Blog
Média
 
 
Tasz Transparency International CEE Trust OSI