language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Népszava (újság) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Teljesen irracionálisan költ el milliárdokat az állam a sajtóban

A hasonló tematikájú lapok közül gyakran a legkisebb példányszámúnak jut a legtöbb állami hirdetés. Ez derül ki a 2017-es éves beszámolók és a tavalyi állami reklámköltések összevetéséből. A számokból egyértelműen látszik, hogy semmit nem számít, hány emberhez jut el az üzenet, csak az a fontos, hogy kinél költik el a milliárdokat.

Lesz állami reklám a Népszavában? – ígéretet már kaptak

A klasszikus 70-30-as békeidők mutyijai kísértenek a Népszava-üzlet sztorijában. Minden jel arra mutat, a legmagasabb fideszes berkekben is áldásukat, sőt, híreink szerint az állam hirdetéseit is adják arra, hogy a szoci Puch László tulajdonolja a balos kiadót, az egykori Geomédiát. Gál J. Zoltán veszi a kalapját.

Simicska médiabirodalmának vezetői nem kérnek a "Népszavás" fordulatból

Valóban lelkiismereti okból nyújtották be lemondásukat – egy kivételével – a Simicska Lajoshoz kötődő médiabirodalom vezetői – értesült az érintettek köréből a PestiSrácok.hu. A kenyértörésre azért került sor mert Simicska ma reggel gyakorlatilag hadüzenetet küldött Orbán Viktornak a cégei által is támogatott Népszavában.

Új frontok a médiaháborúban

Ismét figyelmeztető üzenetként értékelheti a Simicska-birodalom, ha a közeljövőben valóban feláll az állami háttérintézmények kommunikációs ügynöksége, a versenypiac pedig a reklámágazat „trafikos” államosításától tarthat.
Találatok: [6]  Oldalak:   1