language

Intézmények:

Miniszterelnöki Kabinetiroda highlight_off
New Land Media Kft. highlight_off

Miniszterelnöki Kabinetiroda

A Miniszterelnöki Kabinetiroda a kormányfő munkáját segítő, 2015 októberében létrehozott minisztérium, amelynek élén miniszter, a miniszterelnök kabinetfőnöke áll. 2015 óta Rogán Antal a vezetője.

New Land Media Kft.

A New Land Media 2013-ban alakult, médiatervezésre és médiavásárlásra specializálódott ügynökségként működik. Tulajdonosa Balásy Gyula, akinek másik zászlóshajó cégével, a Lounge Communications Kft.-vel együtt a New Land Media évek óta szinte a kizárólagos nyertese a kormányzati kommunikációs kampányokra kiírt közbeszerzéseknek.

A Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetirodával 2022-ben kötött kommunikációs keretszerződéssel a K-Blogon is foglalkoztunk.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [48]  Oldalak:   1 2 3 4 5   >  >>

Tizenegymilliárdot költhettek Rogánék a nemzeti szuverenitásról szóló konzultációra

Érdekes szerződésekre bukkantunk a Közbeszerzési Értesítő keddi számában. A dokumentum a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) egyik, összesen bruttó 30 milliárd forint értékű szerződéscsomagját mutatta be, mellyel több mint húsz állami-kormányzati szervezet kommunikációs feladatait bízták a kormány kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula médiacégeire.

Brutális összeget visz el a konzultációs kampány, 20 milliárdnál is több mehet el idén kormánykommunikációra

Zajlik a nemzeti konzultáció a kötelező kampányfelhajtással együtt, bár a szuverenitásvédelminek nevezett törvényt már meg is szavazta az Országgyűlés kormánypárti többsége. Novemberben újabb, jelentős megbízást kapott a nyíltan a Fidesszel szimpatizáló Balásy Gyula két cégén keresztül, ez idén már a negyedik milliárdos értékű munkája a Miniszterelnöki Kabinetirodától – kizárólag a plakátkampányos megbízásokat tekintve

Idén 723 millió forintba került a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség, ami csak Balásy cégeinek ad megbízásokat

Közzétette szerződéseinek listáját a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség. Ebből kiderült, hogy minden egyes megbízásuk a kormánnyal jó kapcsolatot ápoló Balásy Gyula cégeinél landolt. A Rogán féle Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) adatszolgáltatásából pedig azt tudhattuk meg, hogy az ügynökség ezért a munkáért 723 millió forintot kapott a Hivataltól. Legalábbis az NKOH ennyit utalt át július végén az ügynökségnek „a 2023. évi működési költségek biztosítására”.

Újabb százmilliókat nyertek Balásy Gyula cégei sportesemények kommunikációjára

Ismét a kormány kedvenc médiavállalkozója kapott megbízásokat a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökségtől.

MÁSFÉL MILLIÁRD A HÁBORÚ ÁRÁN SAJNÁLKOZÓ KAMPÁNYRA, 230 EZER FORINT EGY EGYOLDALAS ORBÁN-LEVÉL DIZÁJNJÁRA

A kormánypropaganda gyártása és terjesztése óriási üzlet, különösen Balásy Gyula cégeinek. Rogán Antal minisztériumában nézhettünk bele a költések részleteibe.

LEGALÁBB 5 MILLIÁRD FORINTBÓL HIRDETTÉK A CSÚSZTATÁST, HOGY A MAGYAROK 97 SZÁZALÉKA ELLENZI A SZANKCIÓKAT

Rogán Antal minisztériumában nézhettünk bele, mennyit költöttek a nemzeti konzultáció eredményének hirdetésére. Volt például fókuszcsoportos kutatás 1,8 millióért - a plakáttervet már itt hiányosnak és túlzónak nevezték, még egy bomba pedig sok lett volna a megkérdezetteknek.

Busásan megéri Rogánnak dolgozni

Kormánypropaganda és állami hirdetések legyártása és terjesztése, valamint rendezvények szervezése. Ezekre kaptak lényegében monopóliumot Rogán Antaléktól Balásy Gyula cégei. És mindez továbbra is óriási üzlet - derült ki a most publikált éves mérlegekből.

392 millió megy el az Európa-liga döntőre, ebből is Balásy Gyula cégei profitálnak

Az ma már nem igazán kérdés, hogy ki nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott egyes közbeszerzéseket, legfeljebb az, hogy pontosan mire mennyit költenek az egyes szervezetek. A hivatal első negyedéves tájékoztatójából többek között kiderült, hogy a Puskás Arénában megrendezésre kerülő foci Európa-liga döntő rendezvényszervezési feladatai 392 millióra rúgnak. A kormánykedvenc Mathias Corvinus Collegium Alapítvány (MCC) pedig 2,4 milliárdot költ rendezvényekre. A kivitelezői feladatokat minden esetben Balásy Gyula cégei kapták.

Elbírálás alatt a védjegyoltalmi kérelem a Puskás Múzeum névre és logójára

Több éves késéssel, de a jelek szerint mégis csak elkészül a Puskás Kiállítási Központ a Puskás Arénában.

Tavaly 16,6 milliárd forint közpénz vándorolt a kormánymédiához társadalmi célú reklámként

Öt hónapba telt, mire a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodával eljutottunk odáig, hogy megmutatták, mennyit költöttek 2022-ben a társadalmi célú reklámként futó kampányokra, és hol jelentek meg ezek a hirdetések. Az állami milliárdok legnagyobb része a kormányközeli médiánál landolt, de kapott belőle a Blikk, a Népszava, az ATV és az RTL is.
Találatok: [48]  Oldalak:   1 2 3 4 5   >  >>