language

Intézmények:

ODEX Outdoor Expert Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

választások - népszavazás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2]  Oldalak:   1

Adóparadicsomba buszoztatott kvótaszázmilliók

Nagyon titkolták a „Volán-társaságok”, hogy a kvótakampányban egy luxemburgi cégen keresztül kaptak hirdetéseket a Miniszterelnöki Kabinetirodától. Hallgattak a kedvezményről is.

3 milliárd forintot költött a kormány a kvótakampány végére

2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem.
Találatok: [2]  Oldalak:   1