language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Lapok:

Origo

Az Origo.hu Magyarország egyik leglátogatottabb internetes portálja. 1998-ban indult egy olyan portálként, ami a szerkesztett tartalom mellett egyéb szolgáltatásokat is nyújt. 1999-ben megvásárolták a freemail levelező programot. A portál főszerkesztője 2000-ig Nádori Péter volt, akit ezután Weyer Balázs váltott. 2006-ban megvásárolták az iWiWet. 2010-ben az Indexnél dolgozó Vaszily Miklós lett a lapot kiadó Origo Zrt. vezérigazgatója. 2011. szeptember 29-én távozott Weyer Balázs és Nádori Péter, az új főszerkesztő a volt indexes Gazda Albert lett. 2013 novemberétől Sáling Gergő volt az Origo főszerkesztője. 2014. júniusában (egyesek szerint politikai nyomásra) Sálingnak felmondtak és Pálmai L. Ákos lett a főszerkesztő (l. Origo-ügy).


2015-ben a Magyar Telekom meghirdette eladásra az Origót, miután a német Deutsche Telekom Európában csökkentette a médiaérdekeltségégeit. Végül a Száraz István vezette, VS.hu-t birtokló New Wave Mediához került az újság. A New Wave a cseh Bawaco médiabefektőjé, amely Szemerey Tamáshoz, Matolcsy György jegybankelnök unokatestvérének érdekeltségéhez tartozik. Pálmai L. Ákost György Bence követte főszerkesztőként, a portál pedig erősen kormánypárti hangvételűvé vált. 2017 elején több munkatárs is távozott az Origótól, voltak akiket kirúgtak, voltak akik szolidaritásból mondtak fel. 2017 áprilisában az Origo Media nevet változtatott New Wave Media Group Zrt.-re. 2017. június 28-án az Origo Matolcsy Ádámhoz, Matolcsy György fiához került, miután a New Wave Media Group Zrt.-t megvette a Magyar Stratégia Zrt. 2017 októberében Matolcsy Ádám bekerült a New Wave Media Group Zrt. vezetői közé is. 2017. december 31-i hatállyal az Origót működtető New Wave Media Group Zrt. a VS.hu-t ködtető New Wave Production Kft.-vel együtt beolvadt eddigi anyavállalatába, a 2014-es alapítású New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft.-be. 2017-ben György Bence távozott mint főszerkesztő, utódja Gábor László. 2018. decemberében az Origo (NWM Kft.) is beolvadt a kormánypárti médiakonglomerátumba, a cég tulajdonosa a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány lett.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [36]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Újabb Simicska-Jobbik plakátcsalás készülődik

Újabb jobbikos plakátcsalás van kibontakozóban: a Jobbik a pártsajtójának küldött "közleményben" azt állítja, hogy a héten eladta azokat a plakáthelyeket, amelyeket - ahogy azt a Pesti Srácok leleplezte - mélyen áron alul kapott meg. Azok után, hogy Simicska több száz milliós csalással segítette a Jobbikot, kérdés, hogy most kinek adta el a plakáthelyeket és mennyiért.

Tízszer többet fizetett az LMP a plakátjaiért, mint a Jobbik

Míg az LMP-nek plakátonként 80 ezer forintot kell fizetnie, addig a Jobbiknak 6500 forintot kellett Simicska Lajos cégeinek kifizetnie a plakátkampányáért. A jobbikos plakátkampány-botrány miatt már a hatóságok is vizsgálódnak, az állam áfa-vesztesége százmilliós nagyságrendű.

Elsöpörheti Vona Gábort a korrupciós Simicska-Vona plakátbotrány

A Híradó.hu számolt be arról, hogy aggódnak a Jobbikban a Simicskával kötött megállapodás miatt. Egy hete derült ki, hogy a NAV költségvetési csalás gyanúja miatt nyomoz Simicska plakátcégeinél. Az a gyanú, hogy a Simicska-cégek kevesebb plakáthelyet vallottak be a NAV-nak. Vagyis hogy sokkal több plakáthelyet adtak a Jobbiknak, mint amennyit hivatalosan bejelentettek. Másképpen fogalmazva, a Jobbik szinte ingyen jutott plakáthelyekhez. Volt, amit napi 200 forintos áron kapott meg, ami persze nevetségesen kevés. Egy plakáthelyért normális esetben havonta 30-40 ezer forintot kérnek el - Simicska a Jobbiktól csak 6 ezret kért. Ez a magyar államnak több mint 100 milliós áfakiesést jelent. A Jobbikban állandó témává vált az elmúlt napokban Vona pártelnök személyes felelőssége, hiszen Simicskával együtt korrupciós ügybe vitte a Jobbikot. Egyre többen kérdezik a pártban: mi a személyes haszna Vona Gábornak

Tovább hazudozik a Jobbik a pénzről és a Simicska-plakátokról

Nemcsak óriásplakátokat, hanem más hirdetési felületeket is bőségesen kapott a Jobbik Simicskától. A párt saját közleménye buktatta le őket. A Jobbik napok óta számháborúzik, de a legfontosabb kérdésre továbbra sem ad választ: fizettek-e, ha igen mennyit Simicskának, és miből telik nekik ekkora kampányra.

Simicska üzlettársa a kormány kedvelt ügyvédjében bízik

Több fronton dúl a plakátháború Budapesten a Simicska-érdekeltség Mahir Cityposter Kft. és a céggel szerződést bontó Fővárosi Önkormányzat között. Az elvileg csak 2031-ben lejáró szerződés főváros általi rendkívüli felmondása miatt már hétfőn kezdődik egy per a Fővárosi Törvényszéken, de külön jogi eljárásokat indít a Mahir-cég külföldi résztulajdonosa. Az euroAWK azonban utóbb ezt cáfolta.

Állami hirdetések tartják életben a Magyar Krónikát

Továbbra is mérsékelt az érdeklődés a Magyar Krónika iránt: az újságból havonta 10 ezer példányt nyomnak, de csak nagyjából kétezer fizető olvasója van. A lap több millió forint értékben kap állami hirdetéseket, a Magyar Nemzeti Bank például 4,8 millióért jelentetett meg cikkeket, de a Magyar Posta is hozzájárult az újság megjelenéséhez. A főszerkesztő adományozókat keres, támogatás nélkül ugyanis nem maradhat fenn a lap.

Újabb Simicska-cég pozíciója rendülhet meg

Pályázatot ír ki reklámfelületeinek bérbeadására a BKV. Bár Orbán Viktor drukkertársa, Garancsi István vállalkozása egyelőre nem tervezi, hogy elindul a tenderen, piaci és politikai forrásaink mégsem adnak nagy esélyt annak, hogy győzhet bármelyik reklámpiaci Simicska-érdekeltség.
Találatok: [36]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>