language

Intézmények:

Kód Piac- Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

A kormánypropagandának dolgozó underground zenész a Századvég-cég egyedüli tulajdonosa

Fűrész Gábor, a Magashegyi Underground tagja része Orbán Viktor bizalmi körének.

236 millióból jön az újabb kormányzati kampány - itthon és külföldön is

A közbeszerzés tárgya az "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása".

Jó bornak nem kell cégér, de azért a magyar állampapírt 1,4 milliárdért reklámozzák

Ismét nagyértékű megbízást kaptak Balásy Gyula cégei a Kommunikációs Hivataltól, ezúttal az Államadósság Kezelő Központ Zrt.-nek (ÁKK) dolgoznak majd 1,4 milliárd forintért. A Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött összegzés szerint a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. ezúttal a magyar állampapírokat reklámozzák majd.

5,9 milliárdból jön az újabb plakátkampány

Balásy Gyula cégei szállítják majd, a témáról még nem tudni semmit.

Újabb, 5,9 milliárdos plakátkampányt indít a kormány

A lebonyolító természetesen Balásy Gyula két cége. De segít majd a Századvég is.

Az új médiakirály, aki el is hiszi a fideszes propagandát

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője már az első nemzeti konzultáció, vagyis 2005 óta dolgozik a Fidesznek, de sokáig csak másodhegedűs lehetett. 2016 után azonban hirtelen a kisebb beszállítóból a kormányzati propaganda number one ügynöksége lett. Az egykori art director szerény, visszahúzódó alkat, és ismerői szerint telitalálat a Fidesznek. Balásy ugyanis a rábízott feladatokat nemcsak elvégzi, de valóban át is éli a kormányzati sikerpropagandát, illetve a negatív kampányok üzeneteit.

Rogán év végi hajrája: még 7 milliárddal olajozzák a kormánypropagandát

Újabb több mint 7 milliárd forintot költhet az adófizetők pénzéből a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kormányzati kampányra. Ez már a hatodik etapja lesz az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” szóló – az országot ellepő plakátok alapján praktikusan menekültellenes és sorosozó – kampányfolyamnak. A sorozatra összesen csaknem 20 milliárd forintot költött már a Rogán Antalra bízott állami propagandagépezet tavaly november óta.

680 millióért készültek reklámfilmek a budapesti olimpiáról

A Momentum Mozgalom kikérte az olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt.-től a cég összes szerződését. A párttá alakuló szervezet azonban csak egy listát kapott a partnerek nevével, a szerződések tárgyával és összegével, magukat a szerződéseket nem, ezért a Momentum pert indít. Arra kíváncsiak, pontosan mire költi a cég a pályázat előkészítésére szánt 15 milliárd forintot.

Üstökösszerű karriert futott be a közbeszerzési piacon 2010 óta a Századvég-csoport

A kormányközeli szellemi műhelyként számon tartott Századvég Politikai Iskola Alapítvány és Századvég Gazdaságkutató Zrt. a Fidesz 2010-es kormányra kerülése óta összesen 12 milliárd forint értékű közbeszerzésen lett nyertes egyedül vagy konzorcium tagjaként. Az összeg nagy részét az MNB, a Miniszterelnökség, és az NFM milliárdos megbízásai teszik ki.

Na, melyik közvélemény-kutatót bízta meg a Magyar Olimpiai Bizottság?

11 millió forintért kell kikutatnia a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-nek a Magyar Olimpiai Bizottság megbízásából, hogy milyen kommunikációs stratégiával érdemes meggyőzni a magyar közvéleményt arról, hogy jó lenne 2024-ben olimpiát rendezni Budapesten.
Találatok: [10]  Oldalak:   1