language

Lapok:

Kreatív highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

A Whitedog Media a fő ügynökség az MBH Bank bevezető kampánya mögött

A bevezető kampány tévés, rádiós és sajtómegjelenések mellett közterületi hirdetéseken is fut. A fúziókból létrejött pénzintézet külső PR-feladataiért a Goodwill Communications felel.

A piacról élő ügynökségek már eltörpülnek a New Land mellett

Megnéztük a 10 legnagyobb bevétellel és nyereséggel bíró médiaügynökséget: az állami költést kezelő New Land Media mindkettőn az első helyen végzett, Balásy Gyula cégének egymagában van annyi bevétele és nyeresége, mint a maradék kilenc ügynökségnek összesen (amiből valójában a Media Dynamics szintén Balásyé). 2020-as cégmérlegekben turkáltunk, mutatjuk az eredményét.

6,5 milliárd forintos megbízást nyert el Csetényi Csaba cége

A vállalkozási keretszerződés két részből áll a Közbeszerzési Értesítő szerint. Az első, nettó 5,3 milliárd forintos összegből kreatív tervezési és gyártási feladatokat, nyomdai feladatokat, médiavásárlást kell megoldaniuk eseti megbízások alapján. A második rész nettó 1,2 milliárdja pr-feladatokat, rendezvényszervezési feladatokat, közvélemény- és piackutatást takar.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Jobban teljesített a Fidesz-körüli médiabirodalom

27,6 milliárdos forgalom mellett 4,8 milliárd forint nyereséget termelt a Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Fonyó Károly és Liszkay Gábor Fidesz-közeli üzletemberek tulajdoni érdekeltségébe tartozó médiaportfolió.
Találatok: [25]  Oldalak:   1 2 3   >  >>