language

Intézmények:

Lounge Design Kft. highlight_off

Kulcsszavak:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [79]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8   >  >>

12 milliárd forint: a családbarát megbízások is Balásy Gyulánál csengetik a kasszát

Milliárdos tételben kaptak az ország családbarátságát hirdetni hivatott megbízásokat Balásy Gyula cégei a kegyelmi botrányba belebukott Novák Katalin tárcájától. De jutottak megbízások a Családbarát Központtól és a Miniszterelnökségtől is. Idén akár bruttó 3 milliárd forint is elmehet a családbarátság ilyen-olyan reklámozására, és az ezzel kapcsolatos programokra. Az a Balásy Gyula kaszál, akinek cégei környékén nyomozást indítottak, eközben az elköltött pénz nem látszik meg a demográfiai adatokon.

Összehangolt gépezet irányítja a rogáni propagandahivatal milliárdos kommunikációs tendereit egyetlen nyerteshez

Varga Judit volt férje, Magyar Péter bombát robbantott azzal, hogy azt mondta: a Diákhitel Központ kommunikációs szerződési túlárazottak voltak. Az állítások miatt a DK és Vona Gábor új pártja feljelentést tesz, miközben a probléma már évek óta ismert. Cikkünkben bemutatjuk, milyen lépések vezettek a Diákhitelnek is dolgozó Balásy-cégek hegemóniájához, ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal nagy hatalmú vezetője (és mi köze Novák Katalinhoz), és hogy mi minden támasztja alá Magyar Péter kijelentését, annak ellenére, hogy az NKOH tagadja a vádakat.

Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?

A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.

A cég, amely befolyásos hazai és nemzetközi támogatókkal tarolta le a hazai influenszerpiacot

A Post For Rent nevű cég az influenszermarketing bevételeinek akár a felét is magáénak tudhatja az elmúlt években. Az alapítók NER-közeli vállalkozók.

Balásy Gyula cégeinek legalább 85 milliárd forintnyi munkát adott az állami országimázs cég

Elhúzódó pereskedés után jogerősen is pert nyert a K-Monitor a Visit Hungary nevű állami országimázs cég ellen, amelyet a kampányrendezvénynek használt „Hacacáré” koncertekkel és az augusztus 20-i karnevál és tűzijáték költségeinek titkolásával ismerhetett meg a nyilvánosság.

Idén 723 millió forintba került a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség, ami csak Balásy cégeinek ad megbízásokat

Közzétette szerződéseinek listáját a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség. Ebből kiderült, hogy minden egyes megbízásuk a kormánnyal jó kapcsolatot ápoló Balásy Gyula cégeinél landolt. A Rogán féle Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) adatszolgáltatásából pedig azt tudhattuk meg, hogy az ügynökség ezért a munkáért 723 millió forintot kapott a Hivataltól. Legalábbis az NKOH ennyit utalt át július végén az ügynökségnek „a 2023. évi működési költségek biztosítására”.

Jogsértő közbeszerzésen lettek volna befutók Balásy Gyula cégei – nem először

Úgy tűnik, porszem került a gépezetbe: újabb megbízást bukott el ugyanis a kormánnyal jó kapcsolatot ápoló Balásy Gyula két cége az ellenőrző szerv fellépése miatt. A Rogánék alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderét ugyan – a megszokott módon – elnyerték, ám az ellenőrök jogsértőnek nyilvánították azt, így végül a szerződéskötésre már nem került sor. Tavaly szintén ők lettek a vesztesei egy hasonló eljárásnak. Mindkét esetben uniós forrásokból állták volna a projekteket.

Rogán Antal hivatala három hónap alatt 21 milliárd forint értékben szerződött kommunikációra

Ismét a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól a kormányzati megbízásokat. A legnagyobb értékben, 4,6 milliárd forintért az MVM Csoport 2023–2025. évi komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatainak ellátására szerződtek.

MÁSFÉL MILLIÁRD A HÁBORÚ ÁRÁN SAJNÁLKOZÓ KAMPÁNYRA, 230 EZER FORINT EGY EGYOLDALAS ORBÁN-LEVÉL DIZÁJNJÁRA

A kormánypropaganda gyártása és terjesztése óriási üzlet, különösen Balásy Gyula cégeinek. Rogán Antal minisztériumában nézhettünk bele a költések részleteibe.

Naponta akár 6,5 millió forint közpénz is elmehet a családbarátság népszerűsítésére

Akár bruttó 2 milliárd forintot is elkölthet idén a Kulturális és Innovációs Minisztérium a Családbarát Magyarország kommunikációs és rendezvényszervezési feladataira. 2018-ban volt a Családok Éve, azóta is tart a Családbarát Magyarország programsorozat. A befutó ezúttal is egy olyan vállalkozó konzorciuma lett, akinek százmilliárdos összértékben ad hasonló megbízásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, és aki nyíltan szimpatizál a Fidesszel.
Találatok: [79]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8   >  >>