language

Kulcsszavak:

átláthatóság highlight_off

Intézmények:

Publimont Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>

Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre

Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.

Orbán tízmilliárdokért fejlesztett mRNS-ei célba értek

A maga módján a kormány is használ hírvivőket, amelyek ha nem is örökletes genetikai információkat közvetítenek, de Orbánék szándékai szerint képesek a tudat módosítására. Legalábbis ezt bizonyította az elmúlt egy év kommunikációs pénzszórása.

Mészároséké az ország, maguknak építik - HVG Top 500 lista a nyereségrekorderekről

Magyarország jobban teljesít, a kormányfő legalábbis évről évre nagyobb sikereket ér el a nemzeti burzsoázia megteremtésében. Már persze ha azokat tekintjük nemzetinek, akik ilyen-olyan okokból bejáratosak a hozzá. A 2019-ben a legnagyobb nyereséget elért 500 magyarországi cég között már több mint negyven olyat találunk, amelynek tulajdonosa a NER valamelyik emblematikus figurája.

Nyolc év alatt 70 milliárdot költött a kormány önfényezésre és rettegtetésre – infografikák

Az idősoros adatokból az látszik, hogy a kormány egyre többet és többet költ sikerkommunikációra és valamiellenes kampányokra, a Miniszterelnökség legkedveltebb kiadói, az állami hirdetések kedvezményezettjei pedig ma már egytől-egyig kormányközeli tulajdonban vannak, kivéve a Simcsika-helyettesítő plakátcéget, a francia JCDecaux-t.

A Simicska–Orbán-kiegyezés titkai - A szabad elvonulás ára

Az elmúlt három évben akadt pillanat, amikor Simicska Lajos hajlandó lett volna kiegyezni Orbán Viktorral, de a felesége az utolsó percig tartotta benne a lelket. Április 8. után azonban a miniszterelnök már nem akart alkudozni. A fegyverletételt végül Nyerges Zsolt szíves közreműködésével hozták tető alá.

Nem árulja el a Jobbik, hogy mennyit fizetett a plakátkampányért

Nem tudni, mennyit fizetett a Jobbik a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont és Mahír Cityposter Kft-nek azokért a "lopós-dolgozós" plakátokért. Ez az a plakátkampány, amiben azt hirdetik, hogy amíg az emberek dolgoznak, addig a vagyonát egy év alatt százmilliárd forinttal megnöveli felcsúti zseni, Mészáros Lőrinc, a letelepedési kötvényekben otthonosan mozgó, de feltalálóként is színre lépett Rogán Antal és Orbán Viktor, valamint Habony Árpád lop.

Ennyire gazdag Simicska - páratlan dolog történt Gattyánnal

Az idén 14. alkalommal jelenik meg A 100 leggazdagabb című összeállítás, a Napi.hu kiadásában. Az élmezőnyben nagyot esett Gattyán György vagyona, ott debütált viszont Simicska Lajos. A listára újoncként nemcsak állami megrendelésekkel kistafírozott vállalkozók kerültek fel.

Kívánjuk a sajtó szabadságát – így törli bele a lábát Magyarország Kormánya

Állami eszközökkel rendeznek át teljes piaci szegmenseket, ha kell politikai erőszakkal távolítanak el főszerkesztőt, propaganda gépezetté silányítják a közmédiát. A Mérték Médiaelemző Műhely átfogó jelentésben szedte össze, hogyan fojtja meg a politika a független sajtót.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

'Röhejes, pofátlan' a Simicska-pályázat

A szocialisták pofátlannak, az LMP röhejesnek tartja a közmédia reklámtenderét, amelyre két Simicska-érdekeltséget hívtak meg.
Találatok: [14]  Oldalak:   1 2   >  >>