language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Személyek:

Rákosi Tamás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Mészáros Lőrinc bizalmasához kerülhet a teljes Fidesz-közeli tévébiznisz

A TV2 után a kereskedelmi csatornának műsorokat gyártó IKO és az adó reklámjait értékesítő Atmedia is vida József Takarékbank-vezér környezetébe került.

A Magno Studio Kft. a fideszes médiabirodalom új csillaga

Az elmúlt két évben a nagyok árnyékában rohamos növekedésnek indult egy kis cég is a kormányzati reklámköltések piacán. A 2015 végén bejegyzett Magno Studio Kft. 2016-ban 2,5 milliárd, tavaly pedig 7,2 milliárd forint árbevételt ért el. Idén 3,8 milliárd forint landolt a cégnél a választás előtti kormánykampányokból, pedig még honlappal sem büszkélkedhet.

Milliárdokat veszíthet a főváros a levert fülkeforradalmon

Milliárdos összeget követel egy plakátcégtől a fővárosi önkormányzat. Vagyis csak elvileg követel, mert az ügyben ugyan már négy éve döntöttek, a főváros azonban azóta sem tett semmit a pénz behajtása érdekében. Pedig már 2013-ban is tudták, hogy az öt évnél régebbi tartozást az elévülés miatt nem lehet beszedni. A késlekedés miatt minden hónapban milliókat veszít a főváros.

Mészáros Lőrinc is feltűnt a TV2 pénzcsapjánál

Azt korábban is rebesgették, hogy a felcsúti polgármester az Echo TV után az egyik legnagyobb kereskedelmi csatornánál is felbukkant.

A vidéki buszok felmatricázására kifizetett költségek fele fiktív lehetett a kvótakampány során

A kormány 2016-os kvóta-népszavazási kommunikációjának részeként bonyolították le a vidéki közlekedési központok és a Volánbusz Zrt. buszain futó “vidéki jármű” kampányt. Az alig kéthetes reklámmegjelenés során a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 80 millió forintot buszoztatott meg. Megszereztük a kampány hivatalos dokumentációját, ami alapján könnyen lehet, hogy ennek az összegnek több mint a felét feleslegesen költötték el, csak a nyomdai munkára mintegy 27 millió forintos túlszámlázás történhetett. Bár nem milliárdos tételekről van szó, az ügy mégis tanulságos: egyrészt betekintést enged a keretszerződéseken belüli, egyedi megrendelések világába, másrészt bizonyítékokkal szolgál a Kabinetiroda hanyagságára, valamint a közbeszerzés nyertesei által a valós munka ellenértékén felül szerzett milliókra.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

300 milliót kampányol el a Fidesz-közeli médiában az MVM

Végre megújul a Magyar Villamos Művek Zrt. Ez egy hónap alatt több százmillió forintjába kerül az adófizetőknek, viszont jól jár vele a kormánypárt kedvenc kommunikációs ügynöksége, továbbá majdnem az összes, Fidesz-közeliként ismert médium.

Vajna egyetlen szivarra a TV2-től

hogy nyár közepén írtuk, Andy Vajna filmipari kormánybiztos régi szívügye megszerezni a TV2-t. Az érzelmi mellett van más szempont is: Orbán Viktor politikailag megbízható kézben akarja tudni a csatornát, és helyet kell csinálni a 25 milliárdnyi állami reklám elköltéséhez. Simicska Lajos és Simon Zsolt elköszönhet, helyettük a volt RTL-es Dirk Gerkens és Rákosi Tamás lehet meghatározó a tévénél.
Találatok: [8]  Oldalak:   1