language

Személyek:

Mészáros Beatrix highlight_off

Intézmények:

RM International Zrt. highlight_off

Mészáros Beatrix

Mészáros Beatrix Mészáros Lőrinc idősebb lánya, a cégbirodalom fontos embere. A Budapesti Gazdasági Főiskola külkereskedelmi szakán végzett, majd Európa legnagyobb felsőoktatási magánintézményében, a milánói központú Szent Szív Katolikus Egyetemen képezte tovább magát. Dr. Mészáros Beatrixként szerepel a cégjegyzékben, jogi diplomát is szerzett a Debreceni Egyetemen. Korábban a Mészáros család agrár vállalatait irányította, több cégben tulajdonrészt is kapott, 2017 óta ő a tőzsdei vezérhajó, az Opus Global Nyrt. igazgatósági elnöke. Testvéreivel, ifj. Mészáros Lőrinccel és Mészáros Ágnessel 2015-ben alapították meg a Fejér B.Á.L. Zrt-t, amely építőipari cégként a Mészáros-birodalom egyik ékköve és gyakori nyertese nagyértékű közbeszerzéseknek. Mára számosi, más-más iparágban remeklő társaságnak lett irányítója vagy tisztségviselője. Önálló cégjegyzési joga van a Budapest–Belgrád vasútvonal építés központi cégében, az RM International Zrt.-ben, valamint a Mészáros család tőzsdén kívüli érdekeltségeit összefogó Talentis Group Beruházás-szervező Zrt.-ben és a tanácsadásra szakosodott Talentis Consulting Zrt.-ben. Ugyancsak az igazgatóságot erősíti a Hunguest Hotels Szállodaipari Zrt.-ben, a Csabatáj Mezőgazdasági Zrt.-ben és a Mátra Energy Holding Zrt.-ben. Felügyelőbizottsági elnök vagy tag a Mátrai Erőmű Zrt.-nél, a Status Capital Kockázati Tőkealapkezelő Zrt.-nél, az Agrosystem Mezőgazdasági Zrt.-nél, a tiszap-üspöki kukoricafeldolgozót üzemeltető KALL Ingredients Kereskedelmi Kft.-nél és 2Rule sport termékeket árusító Magyar Sportmárka Zrt.-nél.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Jogerős: ki kell adni a Budapest–Belgrád vasútfejlesztés vállalkozói szerződéseit

A hvg.hu és a Transparency International Magyarország másodfokon megnyerte azt az adatigénylési pert, amely arra irányult: adják ki a Budapest–Belgrád vasút 5 millió forint feletti szerződéseit. Az állami cég Szijjártó Péter döntésére hivatkozva titkolta volna az adatokat, sikertelenül. Az adatokat 15 napon belül kell elküldeniük, ha nem, akkor az ügy a Kúrián folytatódhat.

Kétmilliárd dolláros szerződést kötött Mészáros cége a Budapest-Belgrád-vasútvonalra

Az alvállalkozók közt pedig feltűnik a Huawei, valamint majdnem a teljes Mészáros-család.

A Huawei és több Mészáros-érdekeltség is alvállalkozó lesz a Budapest-Belgrád vasútvonal építésénél

Többek között a Huawei, valamint Mészáros Lőrinc, illetve gyerekei és veje érdekeltségei lettek az alvállalkozói a Soroksár és Kelebia közötti vasútvonal fejlesztést megkapó CRE Konzorcium-nak. A CRE egyik tagja egyébként – mint ismert – a családfő vállalkozása, az RM International Zrt.

A kormány lehívja a kínai hitelt, hogy a Mészáros Lőrinc cégei nekiláthassanak a Budapest-Belgrád vasútnak

Magyarország Kormánya nevében a Pénzügyminisztérium benyújtotta a Budapest–Belgrád vasútvonal magyarországi szakaszának megvalósítására vonatkozó hitelkérelmet a Kínai Eximbank részére – jelentette be Varga Mihály pénzügyminiszter. Az elbírálást követően kerülhet sor a hitelszerződés aláírására, így a tervezési és engedélyezési munkálatokkal elindulhat a beruházás kivitelezése.

Mészáros veje 1,3 milliárdért, Orbán apja 24 millióért dolgozik a MÁV-nak

Homlok Zsolt tavaly házasodott össze Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos lányával, Mészáros Ágnessel. A vej és az após korábban munkakapcsolatban álltak: a R-Kord az akkor Homlok kezei alatt működő Swietelsky Vasúttechnika Kft.-vel közösen nyert el csaknem 100 milliárd forintos vasúti megbízást. A szombathelyi üzletember 2016 szeptemberében távozott a Swietelsky Vasúttechnika Kft.-től, ma már saját lábán áll a vasútiparban.

Mészárosék még egy vasúti céget alapítottak

Vasútépítés a fő profilja a legújabb Mészáros-cégnek, az RM International Zrt.-nek. Mészáros Lőrinc nevén van már egy vasúti cég, az R-Kord Kft. Ez 17 milliárd forint forgalmat csinált tavaly, csaknem megtriplázva az előző évi árbevételét. Állami megrendelésekben nem szenved hiányt, részese például az utóbbi idők egyik legnagyobb, 72,4 milliárd forintra drágult dél-balatoni vasútrekonstrukciójának. A nagyprojekt még az Európai Bizottság ellenőreit is felcsigázta, miután durván egyharmaddal drágult az előzetesen becsülthöz képest.
Találatok: [6]  Oldalak:   1