language

Intézmények:

Network 360 Kft. highlight_off

Személyek:

Széles Gábor highlight_off

Széles Gábor

Széles Gábor (Újpest, 1945. július 8. –) magyar üzletember, a privatizáció időszakában megszerzett székesfehérvári székhelyű Videoton és Ikarus nagyvállalatok elnök-tulajdonosa. 2019-ben Magyarország 6. leggazdagabb és 35. legbefolyásosabb személye volt. Médiaérdekeltségei erőteljes irányultsága révén a Fidesz holdudvarába sorolható, a Magyar Hírlap bevételéhez képest jelentős állami hirdetést fogad. Széles a Fideszt anyagilag is rendszeresen támogatja.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

A Közérdekvédelmi Központ közzétette a paksi bővítés előkészítése során kötött szerződéseket

A Közérdekvédelmi Központ honlapján nyilvánosságra hozta az MVM Paks II. Zrt. 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban kötött szolgáltatási és beszerzési szerződéseit, mivel azokat továbbra sem tette hozzáférhetővé az atomerőmű bővítéséért felelős állami vállalat.

LMP: 100 millió jutott Széles Gáborékhoz a paksi pénzekből

Szél Bernadett, a Lehet Más a Politika képviselője Facebook-bejegyzésben tett közzé újabb adatokat arról, hogy a Paks 2-projektcég hogyan költekezett a médiában. Az LMP honlapjára feltöltött táblázat szerint Széles Gábor cégei, az Echo Tv és a Magyar Hírlap kiadója összesen 100 millió forintot kaptak reklámokra és tájékoztató kiadványokra az MVM Paks II. Zrt.-től.

Drága reklámok a "baráti sajtóban" - De mit is hirdetnek valójában?

Nem tudni, pontosan, mit is hirdet alkalmanként több mint 2 millió forintért az MVM Zrt. a kormánypárti Magyar Időkben. Arra a kérdésünkre sem kaptunk választ, hogy miért az ismeretlen példányszámú lapot választották a reklámozásra. Eközben Rogán Antal tárcája gyurcsányozással válaszolt az Együttnek.

A nyomtatott sajtóban a Mediaworks profitált a legtöbbet a kvótakampányból

Másfél hónap után és csak személyes betekintés során teljesítette a Miniszterelnöki Kabinetiroda azt az elektronikusan beadott adatigénylésünket, amely három, a kormány betelepítési kvótáról szóló tájékoztató kampányával kapcsolatos szerződésre vonatkozott. Nem volt egyszerű azokhoz hozzájutni, de aztán olyan adatokat is kiadtak, amelyekre eredetileg nem voltunk kíváncsiak. Így tudtuk meg, hogy Csetényi Csaba cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra.
Találatok: [5]  Oldalak:   1