language

Személyek:

Szijjártó István highlight_off

Intézmények:

Vasútépítők Pályatervező Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződés nem is volt közbeszerzés

A Budapest-Belgrád vasútépítési szerződéssel 2019-ben rekordot döntetne a kormányközeli cégeknél landoló közbeszerzések aránya – csakhogy ez nem is volt közbeszerzés. A megbízást egy 2019-es szerződés rögzíti, amit azonban a szokásoktól eltérően nem egy hagyományos közbeszerzés lefolytatása után írtak alá – derült ki a Corruption Research Center Budapest (CRCB) észrevétele nyomán. A CRCB – miközben frissítette adatbázisát – a Facebook-oldalán jelezte, hogy a jókora összegről szóló megbízást nem találja Közbeszerzési Hatóság (KH) adatbázisában, holott az Európai Unió hivatalos értesítőjében megtalálható (ennek alapján fel is dolgozta a sajtó, amikor nyilvánossá vált). Miután a magyar adatok között mi sem leltük a 750 milliárdos munkát, kérdésekkel fordultunk a hatósághoz, hogy megtudjuk, miért nem szerepeltetik az adatbázisukban az RM International megbízásával végződő eljárást.

Egymás ellen versenyzett Mészáros öccse, Mészáros veje és Szijjártó Péter apjának egykori cége

Második kisvasút-fejlesztési munkáját húzza be Mészáros Lőrinc öccsének cége, a Híd-Tám Kft.: a királyréti kisvasút után a lillafüredi vonal fejlesztését is a fiatalabb Mészárosra bízták.

Nemcsak a felesége, de az apja is fizethetné Szijjártó Péter jachtozását

Egy év alatt 100 millió forintot fialt a külügyminiszter apjának műszaki tanácsadó cége, amely állami cégeknek is bedolgozik.

Szijjártó Péter apja újabb ingatlanvásárlásban segítette fia családját

Szijjártó Péter felesége egy iskolaelőkészítő óvoda létrehozásában közreműködött, a hirdetés alapján egy 125 millió forint értékű ingatlant vásárolt meg másodmagával. Ebben a külügyminiszter édesapja segítette, noha Szijjártó Péter még mindig 30 millió forinttal tartozik a szüleinek négy évvel ezelőtti házvásárlása miatt.

Ismét dolgozni fognak a Budapest-Esztergom-vasútvonalon – most 33,7 milliárdért

Még nincs egy éve annak, hogy átadták a vonalat, újabb munkálatokat kezd rajta egy, a Strabag vasútépítő cégét is magában foglaló konzorcium. A vasútvonal felújítása összesen így 78 milliárd forintba fog kerülni, kilométerenként 1,5 milliárd forintba.

Ismét dolgozni fognak a Budapest-Esztergom-vasútvonalon – most 33,7 milliárdért

Még nincs egy éve annak, hogy átadták a vonalat, újabb munkálatokat kezd rajta egy, a Strabag vasútépítő cégét is magában foglaló konzorcium. A vasútvonal felújítása összesen így 78 milliárd forintba fog kerülni, kilométerenként 1,5 milliárd forintba.

Így ment a munka Szijjártóéknál

Szijjártó Péter szülei dolgos munkájának köszönhető ajándékra kezdett hivatkozni, amikor a háza finanszírozása körül kérdések merültek fel. Szülei dolgos munkáját azonban kár volt behoznia egy alapvetően átláthatóságról szóló vitába: apja cége 2004-től éveken át részese volt a magyar kartelltörténet egyik legnagyobb bírságához vezető ügyének.

KÁRTÉRÍTÉST AKARNAK, MERT KÉSIK A SZIJJÁRTÓÉK ÁLTAL ELNYERT BERUHÁZÁS

A Jobbik szerint az államnak fizetnie kellene a Budapest és Esztergom között élőknek és közlekedőknek. Az 53 kilométeres szakasz építése már két évvel ezelőtt megkezdődött, és a befejezést idén őszre ígérték, ám 25 kilométeren a munkálatok még mindig javában zajlanak. A 44,5 milliárd forintos megbízást egy olyan konzorcium nyerte el, amelynek akkor még tagja volt Szijjártó Péter külügyminiszter édesapjának vállalkozása is.

Egyre jobban teljesít Szijjártó Péter apjának volt cége

Ötmilliárd forintot meghaladó árbevétele volt tavaly annak a győri székhelyű cégnek, a Vasútépítők Kft.-nek, melynek 2012. februárig Szijjártó Péter külügyminiszter édesapja, Szijjártó István, illetve az általa képviselt tulajdonközösség volt az egyik tulajdonosa.

Szijjártó apja társai feldobásával úszta meg a bírságot

Sikeres vállalkozóként több tízmillió forinttal támogatta fiát, Magyarország mai külügyminiszterét Szijjártó István, akinek a volt cége, a Vasútépítők Kft. az egyik legnagyobb hazai kartellbotrány egyik szereplője volt.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>